Juicella oli tapana laulaa Maamme-laulu joka keikan päätteeksi. Ilmeisesti halusi osoittaa isänmaallisuuttaan jollakin tavoin.
Juicen Maamme-laulu
5
1308
Vastaukset
- tekikin
...ja käytti legendaarisessa itsenäisyyspäivän konsertissa -86 suomikitaran sijasta CCCP-kitaraa. Melko Juicemaista naljailua ;-)))
- Tauko II
muistan, paikalla olin.
- Tauko II
muinoin, kun radiokanavat oli kortilla (olihan niiitä jopa kaksi, kuin tv-kanaviakin) niin klo 24.00 radio-ohjelmat loppui soitettiin Maamme-laulu päivän päätteeksi.
Olisikohan J:lle jäänyt se siitä mieleen.Tuli mieleen kun ´95 oltiin Oulussa ja lätkän MM tuli Suomeen. American Car Show:n jälkeen lähdettiin kaupungille ajelemaan ja hirveesti väkeä kaupungilla!
Löytyi onneksi cd-nipusta Kuopio-Iisalmi-Nivala ja eikun kaikki ikkunat auki kattoikkunaa myöten ja Maamme soimaan. Jäi mieleen.
- wexikoo
Luulenpa että Maamme-laulu oli setin viimeisenä, koska sen jälkeen ei voi enää encorea esittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368