olipas tässä ohjelmassa kaksi 90v pirteitä vanhuksia.
He ei valittaneet elettyä elämäänsä,(sodat) ja kaikki oli nytkin kohdallaan.
Meidän tulisi ottaa oppia tälläisista selviytyjistä, kun tahdomme kitinää pitää aivan liian pienistä asioista. Vai olenko väärässä.
Terveyshän on tietenki asia jota ei saa rahallakaan takaisin.
Katselin äsken tv:stä uusintana ohjelman ,aamu sydämellä
täti puskasta
1
201
Vastaukset
ei ole olemassakaan.Sitävastoin suurentelua ja ylireagointia, sitä on paljonkin olemassa. 90 vuotiaana sitä ei ole enää muuta murhetta kuin se että muistaa tarkistaa kuolin ilmoituksista ettei vaan oma nimi jo ole ilmestynyt sinne. Sitä paitsi aika korjaa paljon asioita, surultakin taittuu aikojen kuluessa se pistävin kärki. Haluaisin itsekin tulla tyytyväiseksi ihmiseksi joka ei turhista rutise, ei valita rahan puutetta työn puutetta terveyden puutetta eikä mitään muutakaan vaan sanoisin että hei....mulla on kaikki mitä tarvitsen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135