eun myötä kiitokset niille helposti harhaanjohdettaville jotka äänestivät eun puolesta tarkoitan nyt lähinnä niitä oikeistolaisia!
Itsenäisyys menetettiin
2
259
Vastaukset
- kokoomus
Natsien aika on ohi että kannattaisiko vain sopeutua nykyaikaan?
- non-EU
Aivan kuten sanoit: EU:n takia itsenäisyys menetettiin. Oikeistolaisten kansalaisten lisäksi oli ainakin omasta vaalipiiristäni mm. SDP:n ja Vasemmistoliiton kansanedustajia, jotka rikkoivat perustuslakiamme luovuttamalla maamme EU:lle salaa ja valehdellen liian pienellä enemmistöllä, samoin EMUun. Saat tarkat tilastot maanpettureista -94 osoitteesta http://www.promerit.net Jorma Jaakkolan blogeista.
Kovasti mainostettiin 90-vuotiasta Suomea, mutta todellisuudessa itsenäisyys kesti 77 vuotta. Nyt asumme EU-Suomessa, emme itsenäisessä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491