Hei Seriffi BilMan!
Olikos eilen jotain ongelmia, kun sivunne ei auenneet rennosti ainakaan minulle. Tein turhaa työtä, kun oletin vian olevan minun koneessani. Nyt huomaan, että eilisen viestisaldo oli 0 viestiä, joten vika taisi olla Suomi24:ssa.
Ette kuitenkaan kerro siitä mitään. Miksi??
Ongelmia eilen
11
546
Vastaukset
- siellä
jollain etusivulla tiedote, että on teknisiä ongelmia.
- oli tiedote,
että on teknisiä ongelmia, kuten ilmeisesti äskenkin.
- näkynyt
oli tiedote, kirjoitti:
että on teknisiä ongelmia, kuten ilmeisesti äskenkin.
kaikisa tietokoneissa.
- etusivun
näkynyt kirjoitti:
kaikisa tietokoneissa.
oikeassa yläreunassa oli kyllä koko päivän näkyvissä ilmoitus teknisestä ongelmasta.
Suomi24 keskustelun etusivun alareunasta pääsee kohtaan Opastus, jota painamalla pääsee yläreunan kohtaan Tekniset tiedotteet, siellä luki vastaava tiedoite. - hapuileva Fanni
etusivun kirjoitti:
oikeassa yläreunassa oli kyllä koko päivän näkyvissä ilmoitus teknisestä ongelmasta.
Suomi24 keskustelun etusivun alareunasta pääsee kohtaan Opastus, jota painamalla pääsee yläreunan kohtaan Tekniset tiedotteet, siellä luki vastaava tiedoite.Nyt valkeni minullekin, ettei kannata yritellä tänne turhaan.
Kun katsoo Opastus > Tekniset tiedotteet, selkenee kissanpojalle silmät. - kestä!
hapuileva Fanni kirjoitti:
Nyt valkeni minullekin, ettei kannata yritellä tänne turhaan.
Kun katsoo Opastus > Tekniset tiedotteet, selkenee kissanpojalle silmät.Opitaan sitä vielä mekin.
Anteeksi, en huomannut, seuraavan kerran tiedän mistä katson.
- BilMan
Tuosta allaolevasta osoitteesta aina viimeisimmät tiedotteet.
Linkki löytyy profiilisivultani.
http://www.suomi24.fi/tiedotteet/- lepomieli
kyllä minulla kuitenkin oli ongelmia pari päivää ettei päässyt mihin olisi halunnut sitten sitä osaa antaa arvoa kun kone toimii, hyvää ensiviikkoa kaikille
- linkkienantaja
Milläs luulet profiilisivullesi pääsevän, kun kaikki on jumissa.
Onko sinulla joku oikotie? - kertoa
omalla galleriasivullaan oikeat tiedot itsestään, kun julkinen galleriasivu vaaditaan,
mietin vain kuinka kunniakasta tuo sheriffien toiminta on, ei sillä että yhtään epäilisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124