Olin noin kuukausi sitten ferrarin kyydissä,oli mahtavaa, ajattelin ensi vuonna vuokrata sen viikonlopuksi kesällä, juu satun saamaan sen asiakasomistajan hinnalla kun kuulun suomen erikoisempaan autovuokraamoon jossa saa vuokrata erikois autoja kun olen yks osa-omistaja. Kyllä se on mahtava tunne, wow mitkä hepat, ja kyllä se on oikea ferrari, Ens vuonna taas vuokrauksen alle.
Ferrarin kyydissä..
5
4356
Vastaukset
- testannut
vanhempaa Ferraria ja tunne oli erikoinen. Lattia niinkuin Kuplassa, polkimet vinossa kuin 96 Saabissa plus helvetin raskas tehostamaton ohjaus. Mutta äänet oli makeet kun kone oli selän takana. Auto oli 53t ajettu ja mittarit näytti mitä sattuu, vuosimalliltaan -86.
- Viilaaja HuHuIjJaaA
, kun | , jossa | erikoisimpaan | Suomen | , jossa | erikoisautoja | , kun | osaomistaja | , ja | kymmenen muuta kielioppivirhettä.
Sori, ei muuta...- eivät
lopu...
kolmeen pisteeseen. Ja väliviivat ei ole pysty suoria vaan vaaka. Ps.jatka viilamista,mut älä täällä!
- Päivä miljonäärinä...
Toivottavasti et laittanut nimees niiden paperiin koska koko homma on silkkaa kusetusta....
- eihän ne rättipäille vuokra...
voi huh huh........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791