Millaisia kokemuksia teillä on oinasäidistä?
oinas-äiti
1
528
Vastaukset
- tyttäreltä...
Äitini on oinas ja minä olen neitsyt. Äitini on tunteellinen tulisielu, ärhäkkä ja kärsimätön. Minä taas neitsyenä kriittinen ja järki-ihminen. Ei ole helppo yhdistelmä.
Nuorena oli hankalaa, kun otimme yhteen. Äiti sattoi raivostua mitättömyyksistä, ja minä en voinut käsittää, miten joku voi hermostua joka asiasta. Kuittasin näpäyttämällä äitiäni, ja tämä oli sitten usein liikaa; äiti loukkaantui ja minä tunsin syyllisyyttä.
Nyt kun olen jo aikuinen niin tuntuu edelleen kyllä siltä, että minulla on lehmän hermot verrattuna äitiini. Olen muutenkin rauhallisempi kuin nuorena, enkä myöskään anna enää äitini raivostua minulle olemattomuuksista.
Oinas ja neitsyt sopivat kyllä hyvin yksiin noin muuten; ovat uteliaita ja tykkäävät keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. Kun pitää suhteen järjen tasolla eikä mene henkilökohtaisuuksiin, niin suhde toimii ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813