"ONKO JOULU TODELLA RAUHAN JA RAKKAUDEN AIKAA?"

Tämä kysymys oli tänään Suomi24:sen etusivulla ja minä vastaan siihen, että joulu ei välttämättä ole rauhan ja rakkauden aikaa.
Akka ei tykkääkkään saamastaan korusta, lapset eivät osaa pelata saamillaan tietokonepeleillä, anoppi ja muut vierailevat sukulaiset voivat tukkia vessan paskoillaan (jouluna syödään ihan liikaa) ja me miehet joudutaan kustantamaan koko tämä homma.

"Hyvää joulua ja rauhallista uutta vuotta"

MarttyyriMallari-TTt

7

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertainen,

kun lystin yksin maksat?

Pistä se akkas töihin.

• ronjashka

Meidän perheessä joulu on kamalaa. Etenkin kun on sinkku,eikä ole paljonkaan joulunviettomahiksia muualla: meidän äitee on kännissä, vittuilee ja varasti joululahjat viime jouluna. Faija raataa ja äksyilee ja paimentaa hullua mammaa.

Huono omatunto pakottaa sinne joka vuosi, paitsi TÄNÄ VUONNA pelaan siskon luona singstaria ja vedän kalsonkikännit ja HYVÄLLÄ OMALLATUNNOLLA!!!

• musta lammas

Ihana joulu edessä kun ei tarvii osallistua mukamasihanaan yhdessäoloon. Työ pelastaa minut. Saavat ihan rauhassa puhua minusta huolestuneeseen sävyyn kun en ole kuulemassa.

Hyvää Joulua sinullekin ja parempaa uutta vuotta!

• -eräsmies-

parempaa uutta vuotta?

Kuinka monta vuotta putkeen se vuosi voi edellisestä parantua? Ikuisesti vai?

Joskus saa myös sellaisen mielikuvan, että tervehdyksen lähettäjän mielestä vuoteni on ollut ihan paska, vaikka omasta mielestä ihan normivuosi.

• musta lammas
        -eräsmies- kirjoitti:

parempaa uutta vuotta?

Kuinka monta vuotta putkeen se vuosi voi edellisestä parantua? Ikuisesti vai?

Joskus saa myös sellaisen mielikuvan, että tervehdyksen lähettäjän mielestä vuoteni on ollut ihan paska, vaikka omasta mielestä ihan normivuosi.

Tämä oli ensimmäinen kerta kun toivotan parempaa uutta vuotta. Mieti sitä.

• -eräsmies-
        musta lammas kirjoitti:

Tämä oli ensimmäinen kerta kun toivotan parempaa uutta vuotta. Mieti sitä.

ilmeisesti minun elämä on sitten jo useamman vuoden ollut muutaman tervehdyksen lähettäjän mielestä ihan paska. Ei kait siinä sen enempää miettimistä ole.

• musta lammas
        -eräsmies- kirjoitti:

ilmeisesti minun elämä on sitten jo useamman vuoden ollut muutaman tervehdyksen lähettäjän mielestä ihan paska. Ei kait siinä sen enempää miettimistä ole.

Tai sitten sulla on kummallisia kavereita/sukulaisia...

Joku vois ottaa kettuiluna senkin että toivottaa rauhallista joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2556
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe