Onko kenelläkään kokemuksia Naritan kautta saapumisesta Japaniin uusien tarkistuksien (sormenjälejet jne.) lisäämisen jälkeen?
Joillan lentokentillä tarkastuksistaa läpimenoon olisi kuulemma mennyt kolmekin tuntia?
Naritan maahantulotarkistukset?
4
1155
Vastaukset
- (docomo)
Tunti on ollut normaali odotusaika Naritassa. Joulun ja uuden vuoden aikaan saattaa 3:n tunnin odotusaikakin olla taysin mahdollinen.
Mikali sinulla on "re-entry permit" ei odotusaikaa ole juuri nimeksikaan. Saivat onneksi oman linjan, pikku painostuksen jalkeen. Se oli pari viikkoa sitten lyhin jonoista (itse 2 min).
Hyvaa Japanin matkaa !!!
Docomo - -P---
Moi
Omaa kokemusta ei tosiaan vielä ole (vasta helmikuussa menossa...), mutta sen mitä mm. Tripadvisorista olen kommentteja lukenut, se on vähän tuurista kiinni, pääasiassa tuntuisi menevän melkein yhtään nopsaan kuin ennenkin, mutta jos sattuu huono tuuri (paljon yht.aikaisia laskeutuneita koneita, tietsikat hitaalla tms) niin kyllä, tunti tai pari voi mennä.
-P- - JapanilaisenMies
Seuraava matka on luultavasti maaliskuussa, joten ehkä alkuhässäkät on saatu korjattua siihen mennessä.
- Denzocenter
Mä pääsin ihan heti läpi... Aikaa ei kulunut nimeksikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220