nyt on jo ikävä tuhkista :(
Voi minua, minulla ei taida olla
6
384
Vastaukset
- smooth-criminal
Munkin on ikävä sen katselua :D se oli loistava tapa rentoutua pimeinä iltoina :)
- Chiquitita
Mullakin on kauhea ikävä Tuhkista. ;(
- gordabella
Et ole ainoa... Onneksi minulla on nuo loppujaksot nauhalla ja olen netistä saanut myös joten vähän helpottaa!
En taidakkaan jaksaa odottaa ensi kevääseen!
P.s. Oletteko huomanneet, että Serranon perheestä on jo julkaistu dvd, mutta tuhkista joudutaan odottamaan todella kaaauuuuaaan???- Chiquitita
Tota mietin eilen, kun kaupassa oli niitä Serris-dvd:itä. Ihan plöröä. >:( Mut oliskohan syynä se, että tolla DVD:llä on vaan 1. tuotantokausi, ja sille Tuhkis-DVD:lle tulis varmaan koko sarja? Niin se on varmaan nopeampaa saada yks tuotantokausi... Ja ehkä sitä Serris-dvd:tä on mietitty jo pitkän aikaa...
- aquiles
Chiquitita kirjoitti:
Tota mietin eilen, kun kaupassa oli niitä Serris-dvd:itä. Ihan plöröä. >:( Mut oliskohan syynä se, että tolla DVD:llä on vaan 1. tuotantokausi, ja sille Tuhkis-DVD:lle tulis varmaan koko sarja? Niin se on varmaan nopeampaa saada yks tuotantokausi... Ja ehkä sitä Serris-dvd:tä on mietitty jo pitkän aikaa...
Serrano ei vedä vertoja tuhkikselle! tuhkis on paras ja mun on ikävä sitä, mut ei vaa jaksais odottaa et se dvd ilmestyy! Se lemmen viemääki on nii huono sarja..
- Oribel
aquiles kirjoitti:
Serrano ei vedä vertoja tuhkikselle! tuhkis on paras ja mun on ikävä sitä, mut ei vaa jaksais odottaa et se dvd ilmestyy! Se lemmen viemääki on nii huono sarja..
Karsee ikävä tuhkista!! :( onneks nauhotin ite 3 kasettia (oon vähä jälessä näitten tallentavien cditten kanssa) ni 3 kasettiin tuhkista :( ei noita vanhoja jaksa muistella ku ne muistaa jo iha hyvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728