Olisko hyvä nimi? Mitä mieltä ootte? Tuli vaan tommonen mieleen, kun on niin paljon Iidoja, mutta jos sitä vähän muokkaisi.. Ja toinen nimi voisi olla Emilia.
Etunimeksi Kiida
12
799
Vastaukset
- Täti
Kuulostaa kyllä hiukan oudolle,
ainakin näin äkkiseltään :/
Pitäytyisin mieluummin Iidassa.
Iida Emilia on kaunis nimi:)- Inga_12
sinänsä ei paha mutta..mulle tulee mieleen kiira jolla nuha..tai sitten Iida Koolla.. Mutta ei siis mikään ruma nimi, vaatii totuttelua vaan.
- Jilla
Kiida on ihan ok, mutta jospa tuo eka kirjain oiskin T? Tiida. :)
- .......
Ei ole minun makuun ollenkaan tuo Kiida. Jos kuitenkin Kiidan päätätte antaa, niin Emilia sopii hyvin toiseksi nimeksi.
- miettijä123
Oon itsekkin nyt alkanut vähän miettiä tarkemmin ja tuon Kiidan tilalle voisi olla Tiida tai sitten Miida/Mida. Miltäs tuo Miida kuulostaisi?
- Täti
miettijä123 kirjoitti:
Oon itsekkin nyt alkanut vähän miettiä tarkemmin ja tuon Kiidan tilalle voisi olla Tiida tai sitten Miida/Mida. Miltäs tuo Miida kuulostaisi?
Jos näistä kahdesta olisi valittava,
valitsisin Miidan.
Se voisi olla myös lempinimi tai lyhennys
nimistä Adalmiina ja Armiida. - Kukkakimppu I
miettijä123 kirjoitti:
Minusta Tiida ja Miida ovat suunnilleen yhtä hyvät. Entä oletko ajatellut nimiä Niida ja Liida?
Kaunis on myös nimi Dita/Dida. Se merkitsee eri kielillä rikkautta tai päivää. - miettijä123
Kukkakimppu I kirjoitti:
Minusta Tiida ja Miida ovat suunnilleen yhtä hyvät. Entä oletko ajatellut nimiä Niida ja Liida?
Kaunis on myös nimi Dita/Dida. Se merkitsee eri kielillä rikkautta tai päivää.Just tossa miehen kanssa juttelimme näistä nimiasioista ja ollaan nyt päätetty unohtaa Kiida ja Tiida, sillä molempia miellyttää tuo Miida-nimi. Niida ja Liida eivät soinnu kyllä hyvin meijän korviin, ja nuo Dita ja Dida ovat liian "deepitoisia". Mutta kiitos ehdotuksista. Elikkäs nyt näyttää vahvasti siltä, että esikoisemme saa nimekseen Miida Emilia.
- miettijä123
Ollaan nyt miekkosen kanssa päätetty antaa esikoisellemme nimeksi Miida (Ella) Emilia.
Tuosta Ellasta emme ole vielä ihan varmoja, mutta Miida ja Emilia on nyt "lyöty lukkoon". Että tämmöstä. :) Kiitos kuitenkin ehdotuksista!- Kaarine -77
Tuo Miida Ella Emilia kuulostaa hyvältä, pitäkää vain se Ella siinä välissä. :)
- KiidaEelinEsterionparas
Musta sopis tosi hyvin tytölle Kiida Eelin Esteri
- gaggaviegöön
Hyi! Mielummin vaikka Kiima
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180