mitä ostaa

Kertokaa...

Henkilöille,joilla on kaikkea?
Ei kovin kallista,naiselle,sekä miehelle.

4

464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reo

Iloa tuskin kenelläkään voi olla liikaa - järjestä jonkinmoinen hippalointi-ilta ystävillesi.

• aamupöllö

Osta sille maitopurkki tai pariton sukka.

• kaukaa

En ole varma siitä, että kaikki jo hänellä on, mutta luulen, että kannattaisi harkita seuraavia teoksia lahjaksi henkilölle, jolla on jo kaikkea:
      Baltasar Grasian: Viisauden käsikirja.
      Tuo jesuiitta, joka on kirjoittanut kirjan, on todella etevä. Olen sitä mieltä, että ollessani aikoinaan Fribourgin yliopistossa, sen rehtori ei ollut tuon Grasianin veroinen, vaikka jesuiitta olikin. Hän nimittäin uskoi yhdessä asiassa minua.
      Tuossa kirjassa on muun muassa ohjeet: Virheet on tunnettava; Ei pidä joutua teeskentelijän maineeseen; Kokonaan emme kuulu kenellekään eikä kukaan meille; Pitää ajatella ennakolta. Noiden lisäksi kirjassa on 296 muutakin hyödyllistä elämänohjetta.

Toinen kirja: Chin Ping Mei, Shi Menin ja hänen kuuden vaimonsa elämänkerta - teos olisi varmaan mukava. Älä kuitenkan, osta hänelle alkuperäisteosta. Chin Ping Mei kirjotti tuon kirjan niin, että lukija joutuu lukemaan kirjan tauotta alusta loppuun. Lukija joutuu tietysti vaihtamaan sivua ja aina lipaisemaan kielellään etusormeaaan. Kirjan sivuille, sinne oikealle ylös on laitettu pisara myrkkyä. Kun lukija intouduttuan on lukenut koko tarinan, hän kuolee. Itse luin kirjan, jonka ostin divarista. Joku oli siis lukenut sen jo kerran ja nuollut tuon myrkyn. Sen vuoksi voin kirjaa suositella muillekin.

• Yks Armas kans

Uusin Hemmo Kahdeksas. Miehelle. Naiselle. Varakkaalle. Ja Varattomalla. Joulun paras lahja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe