niin eli tällainen ongelma on koneeseen on ostettu 1gb lisää muistia mutta ennen muistin ostoakin oli sama ongelma tämä tapahtuu näissä peleissä:mafia 1, gun, ghost recon 1, gta1(:D) ja joissain muissakin mutta nämä pelit ovat toimineet ennenkin kunnes kone oli korjuulla ja siellä jouduttiin asentamaan windows uudestaan niin olisiko joku näytönohjaimen asetus muuttunut?? koneen tiedot:
Suoritintyyppi Intel Celeron, 2433 MHz (24 x 101)
Emolevy ASRock P4VT8 (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)
Piirisarja VIA VT8763 Apollo PT800
Keskusmuisti 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS-tyyppi AMI (10/08/03)
Näytönohjain RADEON 7500 SERIES (64 MB)
Lämmöt:
Emolevy 40 °C (104 °F)
Suoritin 36 °C (97 °F)
Seagate ST340014A 36 °C (97 °F)
Tuulettimet:
Suoritin 2519 RPM
Kotelo 2922 RPM
siinä (kai) tärkeimpiä tiedot otettu EVEREST Home editionista kokeilin kaikki muistin suoritustestit mutten niistä ymmärtänyt yhtikäs mitään
kone käynnistää itse itsensä kun käynnistän pelin.....
jaa'a
4
337
Vastaukset
- juhakorkeapudas
nyt asetus yksittäinen asetus on muuttunut mutta asenna nyt ainakin emolevyn ja näytönohjaimen ajurit sekä directx yms. ohjelmat uudelleen ja koita sitten uudemman kerran nitä pelejä.
- Tä???
Siis eikö kone ole päällä ennen kuin laitat pelin päälle??? Olenko minä tollo vai joku muu?
Tuulettimien nopeuteen.Noin äkkiä lonkalta heitettynä tuulettimet/cooleri ovat pölyisiä.Eli putsaa prossun sekä näytönohjaimen cooleri/tuulettimet
- ....
vaikka putsasin kaikki tuulettimet ym. ja sitten putsasin myös nuo reijät (jotka oli ihan tukossa) mikkä on tuosa pellissä takana tuolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069