Olen tuossa muutamaan kertaan sulatellut lautani pohjaan luistovoidetta ja odotellut sen monasti ohjeistetun 10-15 min, mutta tuon jälkeen voide on niin kovaa että sikliä saa painaa oikein voimiensa takaa ja aikaa kuluu aivan tuhottomasti (n. 30-40min/kerta) ennenkuin voidetta ei enää irtoa. Pitäisikö voide siis siklata ehkä hieman lämpimämpänä vai pitääkö sille pohjalle näyttää sitä sikliä vain ankarammalla kädellä? Eipä tuohon kovin helpolla naarmujakaan saa aikaan jos ei siklin kulmilla sitä telo..?
Luistovoiteen siklaaminen ei onnistu
1
425
Vastaukset
- Alpine-Skier
Eli eri lämpötilan voiteet ovat jäähtyessään "kovempia" kuin toiset. Mitä kylmemmälle kelille voide on tarkoitettu sitä kovempaa se on siklata. Itse suosittelen että -10-30 voiteet siklataan melkein heti lämpimänä koska ne ovat jäähtyessään todella hankalia siklata. Tätä lämpimämmät voiteet menevät vähällä voimalla edellyttäen että on terävä sikli (siklin terottimia saa kaupoista tai voi käyttää panssariviilaa).
Eli paketin kyljestä kattomaan sen voiteen lämpötilat joille se on suositeltu ja jos se menee todella kylmän puolelle niin se kannattaa siklata heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813