Pitäis valmistaa perinteelliset joululaatikot sukulaisvieraille, joiden joukossa on maitoallerginen lapsi.
Olen kuullut, että soijamaito korvaa useissa tapauksissa tavallisen maidon ruuissa. Onko kukaan koittanut ta tietääkö joku muutoin, miten soijamaito käyttäytyy esim. perunalaatikossa.
Tietäiskö joku paremman korvikkeen ???
laatikko maitoallergisille
3
414
Vastaukset
- allergisen äiti
Monet maitoallergiset voivat olla myös soijalle allergisia. Meillä on näin. Tarkista sen lapsen äidiltä onko lapsella muita allergioita kuin maito, samalla voit kysäistä, mitä maitoa he yleensä kotona käyttävät. On kauramaitoakin, ja kookosmaitoa. Toisaalta monet lapset eivät edes syö joululaatikkoja, joten tarkista samalla sekin asia.
Luultavasti keität joka tapauksessa myös tavallisia keitettyjä perunoita. - maitoallerginen
Itse teen aina makaroonilaatikon kauramaitoon (Oatlt, Go Green), hyvää tulee! Laatikot (esim. lanttulaatikon) teen jouluisin kaurakermaan, tulee yhtä hyvää. Jos käytät kauratuotteita, muista ravistella purkit hyvin, varsinkin maito :)
- vanha patriootti
Vanha patriootti kiittää kumpaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813