Kateuttako??

mitään tehnyt en ole

Opiskelen koulussa, jossa on eräs tyttö joka jatkuvasti tuijottaa minua, seuraa siis vaikkapa katseellaan tosi tarkkaavaisesti kun kävelen ohi jne. , ei se minua häiritse, mutta merkille olen pistänyt vaikken siitä ole välittänyt, tai reagoinut mitenkään, luulin lähinnä että esimerkiksi muistutin jotain tytön tuttavaa tms.

No sitten tässä eräs kaunis päivä istuin koulussa melko syrjäisessä paikassa välitunnilla yksinäni lukien kokeeseen, kun kuului nurkan takaa juuri tämän tytön ääni, kuului sellaista juttua että "näin sen keskustassa perjantaina, se oli jonku v*tun ruman jätkän kaa, no ei sen näkönen muuta saiskaan, hyi h*lvetti! sen nimi on muuten ****(minun nimeni)" kamalasti haukkuivat, no minuahan ne tarkoittivat tunnistin itseni varsin selvästi puheista, kuvauksista ym., olin siis myäs nähnytkin heidät kyseisenä päivänä kaupungilla.. Olin lentää selälleni, mitä ihmeen kummaa tällä tytöllä ja näköjään hänen kavereillaankin voi olla minua vastaan? Okei, jos minä ja poikaystäväni (jonka kanssa kaupungilla olin) olemme huomiotaherättävän rumia (mitä en ole sentään koskaan saanut mistään kuulla aikaisemmin, päin vastoin, kehuja sitä enemmän saa kun haukkuja), niin miksi joku vaivautuisi puhumaan noin paljon pahaa tuntemattomasta ihmisestä?

En ole koppavan oloinen, tai ilkeän/ylimielisen näköinen, lähinnä minua on kuvattu aina "kiltin, viattoman ja herttaisen näköiseksi", ollaan mm. tultu juttelemaan sanoilla "sä näytät niin ystävälliseltä että uskallauduin tulla puhumaan", että en uskoisi kyseessä olevan ulkoinen olemukseni?

Jos todella olen niin vastenmielinen, miksi ihmeessä tämä tyttö kiduttaa itseään tuijottamalla minua niin paljon?

Voisiko kyseessä olla puhdas kateus, jotenkin tuntuu tosi "itserakkaalta" arvella tuollaista, mutta itse olen tullut siihen tulokseen, etten ole antanut mitään muuta aihetta olla noin ilkeä minulle.. En edes tunne koko ihmistä, saatika sitten ole puhunut hänen kanssaan, ei ole samoilla tunneillakaan kanssani...

Muilla kokemusta tällaisista tapauksista?

2

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelija poika

Oon itse miettinyt samaa, eli miksi jotkut ihmiset käyttäytyvät noin. Ei kuitenkaan minua kohtaaan, mutta yleensä.

Joskus ajattelin, että miten on kotona juteltu asioista, mutta ei siitäkään tiedä..
      Saman perheen sisaruksetkin voivat olla tässä asiassa täysin erilaisia!
      hmmm...

• huohhh

Paitsi ettei minulla ole poikaystävää. Heti ekana päivänä uudessa koulussa pari tyttöä, joita en tuntenut, supattelivat jotain ja tuijottivat avoimesti. Etenkin toinen näistä on ottanut tavakseen tuijotella ilkeämielisesti ja kuiskailee välillä kaverilleen jotain. En käsitä, olen ollut molemmille ihan normaalin ystävällinen jne. Kai se sitten sitä kateutta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe