Elikkä miesystäväni kosi minua ekan kerran puolen vuoden seurustelun jälkeen, vastasin kieltävästi koska en ollut valmis, hän ymmärsi ja jatkoimme seurustelua. se kosiminen ei harmittanut häntä, juttelimme asiasta monesti. nyt takana on 2 yhteistä vuotta ja hän kosi minua itsenäisyyspäivänä ja vastasin myöntävästi koska nyt tunnen hänet mielestäni tarpeeksi hyvin mennäkseni naimisiin hänen kanssaan. Ongelma on kuitenkin se että vanhempani eivät aio tulla häihimme (sitten kun ne joskus pidetään,kenties ensi syksynä), koska mieheni on minua paljon vanhempi, olen nimittäin itse 24 ja hän on 39. hän on sanonut että hänelle olisi tärkeää jos vanhempani tulisivat häihimme. miten saan vanhempani tajuamaan että rakastan miestäni ja haluan että vanhempani hyväksyisi rakkautemme. kellä kokemusta??
JEPULIS
tosijuttu
1
682
Vastaukset
- poksla
No kyllä vanhempiesi pitäisi ymmärtää että jos rakastaa iällä ei ole merkitystä. ja olethan aikuinen! eri juttu jos olisit alle 18 tai vasta 18 ja seurustelit noin paljon vanhemman kanssa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309