Epionella http://www.epione.fi/ näyttää olevan uusi farmasian itseopiskelumateriaali, onko kellään siitä vielä kokemuksia?
Olen kuullut epionen lääkismatskusta niin paljon hyvää että on melkein pakko kokeilla tuota. :D
epionen uusi farmasian itseopiskelum.
4
549
Vastaukset
- Tuleva farmasisti
Tilasin ja on tuossa hyllyssä odottamassa motivaation iskemistä. Aika paksu teos, näyttää ihan hyvälle päällisin puolin. Pitää katsoa sitten kun alkaa lukeen kunnol
- aloittaja
Oletko sen vertaa opukseen tutustunut, että osaisit sanoa, millaisia tehtäviä ja esimerkkejä kirjasta löytyy? Vaikuttavatko hyviltä? Punnitsen yhä tämän ja muiden valmennusyritysten matskujen välillä ja harjoitustehtävät kiinnostavat.
- Tuleva farmasisti
aloittaja kirjoitti:
Oletko sen vertaa opukseen tutustunut, että osaisit sanoa, millaisia tehtäviä ja esimerkkejä kirjasta löytyy? Vaikuttavatko hyviltä? Punnitsen yhä tämän ja muiden valmennusyritysten matskujen välillä ja harjoitustehtävät kiinnostavat.
Ihan hyviä tehtäviä, paljon perustehtäviä ja vähän pidempiäkin. Fysiologiasta on paljon hyviä kuvajuttuja. Sähkökemiaakin on kemiassa, mekaniikkaa paljon fysiikassa. Esimerkkejä on paljon, eri laskuista ja tehtävätyypeistä, lähes joka kappaleessa pari. Paksu kirja.
Ratkaisut on kaikkiin tehtäviin. Mulla on valmennuskeskuksen pari vuotta vanhat materiaalit ja kyl noi musta paremmat on. Toivottavasti kuvailusta oli sulle apua. - aloittaja
Tuleva farmasisti kirjoitti:
Ihan hyviä tehtäviä, paljon perustehtäviä ja vähän pidempiäkin. Fysiologiasta on paljon hyviä kuvajuttuja. Sähkökemiaakin on kemiassa, mekaniikkaa paljon fysiikassa. Esimerkkejä on paljon, eri laskuista ja tehtävätyypeistä, lähes joka kappaleessa pari. Paksu kirja.
Ratkaisut on kaikkiin tehtäviin. Mulla on valmennuskeskuksen pari vuotta vanhat materiaalit ja kyl noi musta paremmat on. Toivottavasti kuvailusta oli sulle apua.Hyvältä vaikuttaa, taidan laittaa tuon hankintaan. Valmennuskeskuksen matskuissa kiinnosti nuo vanhat valintakoetehtävät. Kun Helsingistä ei nettisivuilta saa kuin kahden viime vuoden valintakokeet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309