Kaustisen pankkimafia!

Sijaiskärsijä

Onko monella(tietojeni mukaan heitä on Kaustisella useita)ollut ongelmia pankkien ajojahdin kanssa Kaustisella. Olen saanut kuulla että siellä toimii jonkinlainen mafia erään pankin toimesta,joka ajaa velallisia maan omistajia konkurssiin. Taustalla häärii joukko ahneita tilallisia jotka kärkkyvät toisten hadänalaisen tilan tietäen (mistähän sekin tieto on peräisin,pitais nimittäin kuulua pankkisalaisuuden piiriin)pakkohuutokauppoja,joista voi sitten ostella maata halvemmalla. Toimi-elimissä on jopa kytköksiä jotka ei kestä päivän valoa. Laittakaa kommenttia.

5

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urbaanilegendana

Koko maassa pantiin rahaksi omaisuuksia, joilla ei ollut riittävästi vakuusarvoja. Yksi tapaus kulkee legendana kylillä.

• en tiedä......

En tiedä tapauksia, joihin viittaat... mutta mikäli Sinulla on näyttöä/todisteita ko.toiminnasta... OTA yhteyttä asianajajaan... Luulen että heitä kiinnostaa "isot jutut"... Mikäli "todisteet" ovat riittävät..... Mutta jos et ole varma vastaa, saan viestisi ja mietitään homma uusiksi.....

• Nähnyt

Tuttua hommaa. Kokkolalainen (helvetin kallis) asianajaotoimisto tekee likaisen työn verottajan myötävaikutuksella paikkakunan pankille,joka tuo hännystelijöittensä syliin sopivan saaliin raadeltavaksi. Kaustiselta on inhimillisyys kuollut. Kaustisella pelaa "sisilialainen" kolmiyhteys,Pankki-lakitoimisto-lääninverovirasto.

• Toiseltapuolen tietä

Son se pankki siinä,jos tulhan Toholammilta päin ni oikialla. Se on monen konkurssin tyyssija. Siinon kuulemma semmonen saaneeraaja nykyhän pankinjohtajana.

• juu.....

Onneks oon eri pankin asiakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe