Miltähän valmistajalta saisi parasta arginiinia hinta/laatu suhteeltaan? Ja tehokkuudeltaan?
kaipaan vastaukseksi omakohtaista kokemusta, en semmoista vastausta joissa kerrotaan että arginiini on turhaa, sehän me jo kaikki tiedetäänkin.
arginiini
7
854
Vastaukset
- HULK
Ei välttämättä löydy, koska varmaan kaikki tulee samalta valmistajalta. Vähän sama kuin omega-kapselit. Mutta edullisimpiin kuuluu tietääkseni finnmaxin pure arginiini. Suht edullista ja toimivaa.
- BULK
Kertoisitko mitenkä sen TOIMIVUUDEN käytännössä huomaa?
- HULK
BULK kirjoitti:
Kertoisitko mitenkä sen TOIMIVUUDEN käytännössä huomaa?
ainakin sarjoja tuntuu pystyvän tekemään pidempään lihaksen väsymättä niin paljoa ja myös potenssi ja libido kasvaa. Minulla myös verenpaine laski kun käytin arginiinia.
- original
kiitän
- original
kiitoksia kovasti faktoista
- ent.bodari
HULK kirjoitti:
ainakin sarjoja tuntuu pystyvän tekemään pidempään lihaksen väsymättä niin paljoa ja myös potenssi ja libido kasvaa. Minulla myös verenpaine laski kun käytin arginiinia.
Mulla kävi ihan päin vastoin, kulli lerpsahti ja halut hävis. Tulokset kääntyivät laskuun ja samaan syssyyn verenpaine kasvoi. Näyttää toimivan erinlailla eri ihmisillä.
- vastaaja1
Moi! Onpas vanha viestisarja. :) Mutta jos asia askarruttaa jotakuta tuoreempaa tapausta, niin tervetuloa kyselemään omia kokemuksiani. Itse olen käyttänyt erittäin laadukasta arginiinivalmistetta jo runsaat 2 vuotta ja siitä en luopuisi. s-osoite hanskiml67@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249