Vuosi on lopuillaan, eikä luulisi tulevan kovin paljon uutta. Mutta TÄMÄ ON KYLLÄ TÄMÄN VUODEN VITSI!!
Kaksi täysin EI lahjakasta, jotka ovat vahingossa syntyneet Hollywoodin lähistölle ja sellaiseen perheeseen kultalusikka suussa ja saavat heti haluamansa.
Tommoiset kusipäät vievät näiltä, jotka ovat oikeasti lahjakkaita, mutta ei koskaan saa tilaisuutta todistaa sitä!
Noo kuitenkin tässä. Paris ei ite laula ja Britney haaskaa lahjansa ähkymiseen, eikä halua tehdä järkeviä biisejä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1467633
Paris Hilton ja Britney
5
345
Vastaukset
- Eodm
Haudii...
ketä kiinnostaa!? Oli ureaa päässä tai ei niin mulle aivan sama mitä vääntävät.
Kasva!- Käämit palaa.
Jos tuommoiset kaiken saa valmiiksi tyypit rupiaa tekemään, vaikkei ole lahjakkuutta ja vie muilta paikat.
Vähän kuin Suomessa arvostetaan enemmän numeroita, vaikka luovuutta alalla tarvitaan. Ei välttämättä koulu menestystä jne...
Hieman huono vertailu, mutta noiden jenkki pellejen takia menneepi hermo! - joopajoo22
Käämit palaa. kirjoitti:
Jos tuommoiset kaiken saa valmiiksi tyypit rupiaa tekemään, vaikkei ole lahjakkuutta ja vie muilta paikat.
Vähän kuin Suomessa arvostetaan enemmän numeroita, vaikka luovuutta alalla tarvitaan. Ei välttämättä koulu menestystä jne...
Hieman huono vertailu, mutta noiden jenkki pellejen takia menneepi hermo!miten britney on saanu kaiken valmiiksi kulta lusikka suussa syntyny, eiköhän se ole itse kaiken tienannu???? paris kylläkin on saanu kaiken tekemettä yhtään mitään!!
- oikeasti sen
ja mukamas arvostelijat kehuvat, vaikka olis kuinka paska. Silloin voi jo valittaa JA KOVAA.
- Britneyn siipeilijä,
joka koittaa saada julkisuutta Britneyn avulla!Hänhän se tyrkytti ensimmäisenä itseään Britneylle...Tajuaisi se B nyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184