Paris Hilton ja Britney

levyttävät yhdessä!!!!!!

Vuosi on lopuillaan, eikä luulisi tulevan kovin paljon uutta. Mutta TÄMÄ ON KYLLÄ TÄMÄN VUODEN VITSI!!

Kaksi täysin EI lahjakasta, jotka ovat vahingossa syntyneet Hollywoodin lähistölle ja sellaiseen perheeseen kultalusikka suussa ja saavat heti haluamansa.

Tommoiset kusipäät vievät näiltä, jotka ovat oikeasti lahjakkaita, mutta ei koskaan saa tilaisuutta todistaa sitä!

Noo kuitenkin tässä. Paris ei ite laula ja Britney haaskaa lahjansa ähkymiseen, eikä halua tehdä järkeviä biisejä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1467633

5

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eodm

Haudii...
      ketä kiinnostaa!? Oli ureaa päässä tai ei niin mulle aivan sama mitä vääntävät.
      Kasva!

• Käämit palaa.

Jos tuommoiset kaiken saa valmiiksi tyypit rupiaa tekemään, vaikkei ole lahjakkuutta ja vie muilta paikat.

Vähän kuin Suomessa arvostetaan enemmän numeroita, vaikka luovuutta alalla tarvitaan. Ei välttämättä koulu menestystä jne...

Hieman huono vertailu, mutta noiden jenkki pellejen takia menneepi hermo!

• joopajoo22
        Käämit palaa. kirjoitti:

Jos tuommoiset kaiken saa valmiiksi tyypit rupiaa tekemään, vaikkei ole lahjakkuutta ja vie muilta paikat.

Vähän kuin Suomessa arvostetaan enemmän numeroita, vaikka luovuutta alalla tarvitaan. Ei välttämättä koulu menestystä jne...

Hieman huono vertailu, mutta noiden jenkki pellejen takia menneepi hermo!

miten britney on saanu kaiken valmiiksi kulta lusikka suussa syntyny, eiköhän se ole itse kaiken tienannu???? paris kylläkin on saanu kaiken tekemettä yhtään mitään!!

• oikeasti sen

ja mukamas arvostelijat kehuvat, vaikka olis kuinka paska. Silloin voi jo valittaa JA KOVAA.

• Britneyn siipeilijä,

joka koittaa saada julkisuutta Britneyn avulla!Hänhän se tyrkytti ensimmäisenä itseään Britneylle...Tajuaisi se B nyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe