Sehän on juuri tullut markkinoille, mutta
kannattaako puhelimesta maksaa yli 500 euroa
kun ne heti yleensä laskevat alta aikayksikön.
Kuinka kauan kestää, että N82 hinta putoaa??
Mitä luulet?
Entä onko muilta merkeiltä vastaavaa puhelinta
saatavana lainkaan?
kiitos sulle asiantuntija
Milloin N82 hinta alkaa
2
386
Vastaukset
- ja riippuu myös...
Samsungilta lähin vastaava malli on varmaankin G800.
Varmaan riippuu siitä miten suosittu puhelimesta tulee, että miten nopeasti sen hinta laskee.
Nytkin N93 maksaa vielä yli satasen enemmän kuin N82 vaikka N82:ssa on paljon paremmat toiminnot.
Varmaan keväällä jonkin verran saattaa kyllä tuon mallin hinta jo laskea ja riippuu myös siitä milloin Nokialta tulee uusia malleja.
Mitä itse olen yrittänyt vastaavia malleja etsiä niin eipä oikein muilta merkeiltä ole löytynyt kuin Samsungilta. (Sonyn malleja en kyllä ole katellu)
Nokialta toinen samantyyppinen on N95 jota puhelinmyyjät haukkuvat huonommaksi kuin N82, niinhän se kyllä onkin. - Anonyymi
On se nyt jonkinaikaa ollut jo markkinoilla, voin myydä omani 400 euroon sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738