Milloin N82 hinta alkaa

pudota ??

Sehän on juuri tullut markkinoille, mutta
kannattaako puhelimesta maksaa yli 500 euroa
kun ne heti yleensä laskevat alta aikayksikön.

Kuinka kauan kestää, että N82 hinta putoaa??
Mitä luulet?

Entä onko muilta merkeiltä vastaavaa puhelinta
saatavana lainkaan?

kiitos sulle asiantuntija

2

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja riippuu myös...

Samsungilta lähin vastaava malli on varmaankin G800.
      Varmaan riippuu siitä miten suosittu puhelimesta tulee, että miten nopeasti sen hinta laskee.
      Nytkin N93 maksaa vielä yli satasen enemmän kuin N82 vaikka N82:ssa on paljon paremmat toiminnot.
      Varmaan keväällä jonkin verran saattaa kyllä tuon mallin hinta jo laskea ja riippuu myös siitä milloin Nokialta tulee uusia malleja.

Mitä itse olen yrittänyt vastaavia malleja etsiä niin eipä oikein muilta merkeiltä ole löytynyt kuin Samsungilta. (Sonyn malleja en kyllä ole katellu)
      Nokialta toinen samantyyppinen on N95 jota puhelinmyyjät haukkuvat huonommaksi kuin N82, niinhän se kyllä onkin.

• Anonyymi

On se nyt jonkinaikaa ollut jo markkinoilla, voin myydä omani 400 euroon sulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe