Viimeisen jakson "takaumat" eivät sitten olleentkaan takaumia vaan tulevaisuutta. Tai näin minä ainakin asian ymmärsin. Mutta sairaalassa Jack sanoi kuitenkin -hakekaa isäni tänne ja jos olen enemmän humalassa kuin hän saatte erottaa minut-
Jos kyseessä oli tulevaisuus niin Jackin isähän on kuollut!! Miksi hän sanoin niin? Oliko Jack vain niin sekaisin ettei tajunnut? vai mitä...
Kiinnittikö kukaan muu huomiota samaiseen asiaan?
S3 viimeinen jakso (spoil)
Lost86N
1
859
Vastaukset
- tihk
Huomasin kyllä saman asian ja itse oletan että Jack oli vaan niin sekaisin että luuli isänsä olevan elossa.
Lostin tekijät myös vahvistivat Lostin 3. kauden Blu-ray-julkaisun bonuksissa että Jackin isä on kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142