Natalia ja Verónica

Hopemedia

Jos olette kovia serranotietäjiä, ottakaapa selville tämä: ovatko näyttellijät "teté" ja "eva" sisaruksia oikeassa elämässä kun niiden oikeat nimet on natalia SÁNCHEZ ja Verónica SÁNCHEZ? Tai edes sukulaisia? Jos joku tietää niin ois kiva jos vastaisitte.

8

5138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huurree

Tämäkin aihe on varmaan suomi24 puolella käsitelty useamman kerran, mutta miten vain:

Natalia Sánchez ja Veronica Sánchez EIVÄT ole siskoksia tai minkäänlaista sukua keskenään. Sánchez on vain HYVIN tavallinen sukunimi Epsanjassa.

• Hopemedia

Kiitos tiedosta! Olin kyllä selailevani muita viestejä mutta tämä kysymys ei sitten sattunut silmään...

• joku

Jos olette kovia serranotietäjiä, ottakaapa selville tämä: ovatko näyttellijät "teté" ja "eva" sisaruksia oikeassa elämässä kun niiden oikeat nimet on natalia SÁNCHEZ ja Verónica SÁNCHEZ? Tai edes sukulaisia? Jos joku tietää niin ois kiva jos vastaisitte.---------> eivät ole se sukunimi on vaan yleinen espanjassa :D

• Ammy'

no mä vaan tiiään tai oon lukenu totaa netissä et ne ei oo siskoksii oikeesti mut en oo siit yhtää varma mutt voin kyl kysyy niilt ku meen espanjaa tänä kesänä serranojen takii ja oon puoleks espanja lainen et osaan siis puhua espanjaa jote se oli mun vastaus..-

• teremari

Moi!
      Natalia ja Veronica EIVÄT ole siskoksia iokeassa elämässä.itsekin luulin niin aluksi mutta luin wikipediasta että he eivät ole siskoksia.Natalialla on sisko nimeltä Stella.Voit etsiä lisää tietoa wikipediasta!!!
      moikka

• los serrano

eivät ole siskoja oikeessa elämässä.. sánchez vaan yx osa sukunimeä.. Koko sukunimet ovat: Verónica Sánchez Calderón, ja Natalia Sánchez Molina..

• themiiamaria

Totta! He eivät ole siskoja vaan sukunimi on sama! Muuten en ole varma ovatko nämä heidän twitterit: www.twitter.com/franperea, www.twitter.com/elias_victor, www.twitter.com/natalia_sanchez, www.twitter.com/sanchezveronica onko???

• Tavernan haamu
        themiiamaria kirjoitti:

Totta! He eivät ole siskoja vaan sukunimi on sama! Muuten en ole varma ovatko nämä heidän twitterit: www.twitter.com/franperea, www.twitter.com/elias_victor, www.twitter.com/natalia_sanchez, www.twitter.com/sanchezveronica onko???

Todennäköisesti eivät. On helppoa perustaa Twitter-tili millä tahansa tekaistulla nimellä.

Sitten asiasta voisi olla varma, jos esimerkiksi Natalia Sanchezilla olisi virallinen WWW-sivu, jossa tuota Twitter-tiliä mainostettaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe