Täällä tuntuu olevan niin fiksua porukkaa, että kysynkin minua askarruttanutta asiaa. Teen aina joulun alla itse sinappia, ja huomenna olisi sekin puuha edessä. Sinappijauhetta jää aina seuraavallekin vuodelle, mutta olen huomannut, että päiväys menee niissä yllättävän nopeasti umpeen. Vanheneeko sinappijauhe muka?? Uskallanko tehdä siitä vanhasta vai ostanko uutta?? Hyvää ja maukasta joulua kaikille!
Joulusinapista
tietääkö kukaan
1
1876
Vastaukset
- laita
koko sinappijauhepurkkia peliin? Järkeile reseptin mittasuhteeet! Sinulla taitaa olla alkeellinen resepti. Yleensä ne lähtevät Colemans-purkin sisällön määrästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337