moi mulla ois semmoin ongelma ett mulla on hitaat jalat ja ne ei oo kauheen nopeat oisko kellakaan mitaan vihjeita niiden nopeuttamiseen ja tarvisin myos teknisia harjotuksia olisiko kenellakaan jotain harjotus kuvioita tai muuta vastaavaa.
Voisitteko myos kertoo pomputtelun ennatyksenne. KIITOS VASTANNEILLE.
NEUVOA plZ
4
617
Vastaukset
- fudarin_alku93
No sun varmaan kantsii tehä PALJON askelluksii. Eli niitä et laitat tötsät jonoo ja sit teet erilaisii askelluksii sen radan läpi. Sit myös spurttei kanttii tehä. Sitte treeneis kiinnität huomioo siihen, ja yrität tehä duunin teräväst. Harjottele aina täysii, ei ikinä löysäillen!
Ja mun pomputteluenkka on jtn 500 pintaa- nimimerkki
sillähän ei nyt oikeastaan ole mitään väliä, kun pompotat sata ilman ongelmia niin se riittää. vaikka onhan se pakko myöntää et itsekin junnuna oli niin hienoa leijua ku sai pompotettua 2000 :P
- kikat on hyvä
nimimerkki kirjoitti:
sillähän ei nyt oikeastaan ole mitään väliä, kun pompotat sata ilman ongelmia niin se riittää. vaikka onhan se pakko myöntää et itsekin junnuna oli niin hienoa leijua ku sai pompotettua 2000 :P
www.kuukaudenkikat.fi
- ozzy94
kikat on hyvä kirjoitti:
www.kuukaudenkikat.fi
ei lähde kovin lujaa et olisko vinkkejä miten sais kauheen kanuunan ilman kärsää.ja toinen juttu on kierre miten sitäkni saa paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066