..isälle, äidille, tyttärelle jne. tietokirja joka kertoo tupakoinnin lopettamisen hyödyllisyydestä. Joululahja voi olla henkiinjäämisjuttu.
"Pysy nuorena elä kauemmin -tyttöjen ja naisten tupakkatietokirja" ja karvarintaiselle isukille "Tupakka-miehen tietokirja" tiätty...
Kyl näil kirjoil ja nikotiinipurkal pääsee eroon..
Allen Carr on tehnyt kirjan Vihdoinkin vapaa tupakasta-sekin kannattaa huomioida.
TUPAKOIVALLE
2
397
Vastaukset
- joka päivä
Ei auttaisi minua. Jos ei tahtoa löydy niin ei auta vaikka lukisi tuhat tuollaista kirjaa - tahtoa ei myydä kirjakaupasta.
- kohta 10v ilman
Ei tupakoivalle auta kirjallisuus eikä mikään muukaan,Jos on kova halu lopettaa, täytyy löytyä jokin korvaava mielihalu.Itse "löysin " sen yllättäen .Aloin harrastaa liikuntaa.Ensiksi tietty annoin itselleni luvan lihoa yli 10 kiloa .Koska mässäilin korviketta ,siis hyvää ruokaa kun tuli tupakka himo.Kesti 3kk kun pääsin pahemman ohi.6kk kun rupesin inhoamaan tupakkaa.Tupakan himon kanssa täytyy elää loppu elämänsä , se vain vähenee koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229