Hei. Minkä ikäistä kotiloporukkaa täällä on? Itse olen 16. Mulla on kolme viisivuotiasta terhakkaa kotiloa. :)
Mites meinaatte koristella terraarion jouluksi? Itse laitoin vaan terran taustalle (ulkopuolelle toki) joululahjapaperia, kivan jouluinen tunnelma tuli terraarioonkin. Annatteko kotiloillenne mitään lahjoja? (; Omani saavat vain uuden seepparin ja jonku jouluherkun. :) Ruuastahan ne pitää.
Uutena vuotena aattelin tehä uudenvuodenlupaukseni koskien kotiloita.. Että muistaisin JOKA päivä siivota terraarion (siis kerätä kakat ja pyyhkiä seinät), nimittäin tänä vuonna se homma on jäänyt "pikkuisen" unholaan ;)
Joulutunnelmia
joulupöpi etelästä
1
396
Vastaukset
- vivi
olenpi 14 vuotias^^ Ja meillä pyörii 5 puolivuotiasta akaattia ja 8 aikuista viinimäkeä ja heidän nuorisonsa. Itse en mitään kotiloille ostanut, mutta joka päivä ole 7 eri ruokaa tarjolla. Äiti sitten hankki lapsukaisille lämpömaton, uudet lätkät foggeriin ja 9 isoa seepiaa, pärjätään taas vähän aikaa, ehkä toukokuuhun :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076