ja paaaaljon virtuaalilahjoja kaikille keskustelijoille! Onneksi ei ole tänä vuonna tarvinnut juurikaan risuja jaella! Ollaan jatkossakin kilttejä toisillemme!
Mukewapukki kiittää..on mukevaa olla Muka.va! :)
MUKEWAA JOULUA
17
1114
Vastaukset
- mies-v57
Samoin sinulle oikein leppoisaa ja mukavaa
Joulua.
Ei ole minustakaan ollut risuihin aihetta.
Muutamaan ruusuun kylläkin.Jaetaan ne sitten
ennen vuodenvaihdetta.
Minä lupaan omalta kohdaltani jatkaa kilttinä. Olen omalta kohdalta myöskin tyytyväinen, että saamme vapaasti ilmaista mielipiteemme ja tunteemme. Hyvää Joulua.
- täti puskasta
rattoisaa Joulua.
- tosiaan*
mukava, ainakin erilainen viestisi on, kuin tuolla ikäluokkaa ylempänä olevalla palstalla on sheriffiltä meille.
Mukavaa joulua vain sinulle! Joulua Muka.valle!! :)
- mikhaildenisov
ja parempaa Uutta Vuotta 2008.Oot mukava sefu!
- jartsev
Muka.va:lle sefulle Ja kivaa Joulun aikaa.
iloista joulua ja kiitos kun olet jaksanut pysyä muka.vana meidän kanssamme,
Paloma- Sinimarjanen
iloista Joulunaikaa myös Sinulle!
Ykkös kiitos kuuluu työllesi, olet hoitanut sitä mallikkaasti.
Toinen kiitos, olkoot extraa, vaikkapa 'likaisen' työn lisää.:))
Hyvää ja rauhaisaa joulua, sinulle ja läheisillesi.- Sullekkin
Hyvää Joulua ja Rauhallista Joulua
sulle Muka.va =:) - namisuku
...leikkaa nyt kinkkusiivun ja heittäytyy Joulun viettoon=)
Rauhallista Joulua! - verditti
Rima on jäänyt keikkuen paikalleen, ylitettyäni sen. Pidättäydyn kiittelemästä, vaikka mieli tekisikin. Hyvää jatkoa! Hyvää Joulua!
Essolaisetkin toivottavat sheriffille Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta.
Toivottavasti huomenna Esson glögitilaisuudessa keskustelu ei mene niin kiivaksi, että sheriffi joudutaan hälyttämään apuun.- Otto-Vaan
ammattinsa osaavalle virkavallalle ja
Rauhallista ja Harmitonta joulua. - ibiza
häiriötöntä Joulua ja Uutta Vuotta... Toivotaan että joku tuo työpaikallesi edes hitusen Joulun tunnetta vaikka kinkkuleivän ja torttukahvin muodossa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151