Joulupukin kuumalinja on auki;)

Tästä se Jouluaatto alkaa.
Kiitos kaikille monista näteistä viesteistä viime yönä;)
Uni tuli kunhan pistin kolme peittoa päälle:)

Nyt aletaan kaikki rakkaat kohtalon sisaret ja veljet Joulun viettoon, mutta ei unohdeta toisiamme.
Ja illan tullen hämärissä palatkaamme "Luolaamme" kertomaan miten tämä Joulu on mennyt.:)

Ja jos tulee pitkäksi aika, niin käykää Youtubessa ja katselkaa Joulurauhaa biisi, kauniita kuvia ja ihana joulukappale:)

11

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raspikurkku

Hyvää joulua kaikki syöpäläiset ja muutkin palstalla vierailevat. Perinteiseen tyyliin on hiihdelty tätäkin joulua paitsi että maa on musta ja kura roiskuu :-( .Jouluruokaa on tarjonnut kunnon väki eli minä ja vaimo itse itsellemme, kahden kun taas kerran joulua vietetään. Pitäisköhän vaihtaa luisteluun kun voiteluaineitakin olisi ? :-) .

• Ja kohta alkaa tulemaan kinkku korvista;)
        Kävin ostamassa jo pinaattilättyjä ja lämmitän niitä kun ei jaksa tuota Jouluruokaa...
        Tahtoisi kovasti jo normaaliin päivärytmiin;))))

Mutta jatketaan Joulun viettoa ja kömmitäänk ohta suklaarasian ja kirjan kanssa sänkyyn:)))

Hyvää Yötä rakkaat ja palataan asiaan!

• mumsku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Ja kohta alkaa tulemaan kinkku korvista;)
        Kävin ostamassa jo pinaattilättyjä ja lämmitän niitä kun ei jaksa tuota Jouluruokaa...
        Tahtoisi kovasti jo normaaliin päivärytmiin;))))

Mutta jatketaan Joulun viettoa ja kömmitäänk ohta suklaarasian ja kirjan kanssa sänkyyn:)))

Hyvää Yötä rakkaat ja palataan asiaan!

juhla yö.Lapset lähtivät juuri koteihinsa ja käymme nukkuman.Toivon,että ihan kaikilla palstalaisilla on ollut hyvä ja rauhallinen jouluaatto.

• Zom
        mumsku kirjoitti:

juhla yö.Lapset lähtivät juuri koteihinsa ja käymme nukkuman.Toivon,että ihan kaikilla palstalaisilla on ollut hyvä ja rauhallinen jouluaatto.

... Metsänemäntä ja perheesi - belgi mukaanlukien. Oli varmaan lämmin aattotunnelma,kun nuori väkikin oli mukana. Me vietettiin omasta toivomuksesta jouluaatto kahdestaan ihan hissukseen ja oli hieno päivä. Ukkokulta voi ihan hyvin ja kinkku muutkin jouluruoat maistuivat kohtuullisesti! Ja meille kun ennustettiin ihan toisenlaista joulua. Olen NIIN kiitollinen!

Huomiseksi saadaan vähän vilkkaampi päivä, kun "nuoriso" saapuu tapaninpäivää viettämään. Nyt täytyy mennä valmistamaan perheen perinteinen jälkiruoka ja täytekakku - taustalle soimaan jotain kaunista joulumusiikkia. Ukkokulta lueskelee joululahjakirjaansa tonttulakki päässä. Taidan käydä räpsimässä pari valokuvaa! :)

Illalla oli vielä pikkuisen lunta maassa ja järvi jäässä, nyt on kaikki sulanut...

Kaikille toivon hyvää vointia ja joulumieltä !

• ja tähän

se joulu loppuu ja kuumalinjakin suljetan.moro vaan.

• mielellä

aloitettu joulu loppuu pian,vai liekkö alkanutkaa sinulle.

• vanhavaimo
        mielellä kirjoitti:

aloitettu joulu loppuu pian,vai liekkö alkanutkaa sinulle.

Vaihdettiin taas petivaatteet hikoilun takia, enkä saanut enää unta ja olen tässä kuikuillut muutaman tunnin.
        Laittelin jouluvalot päälle ja kohta alkaa Joulukirkko Vaasasta aletaan hiljentyä kuuntelemaan ja katsomaan, kun ei pääse itse kirkkoon.
        Hyvää ja Rauhallista Joulun jatkoa kaikille!
        Muistetaan kaikkia niitä jotka ovat menettäneet rakkaimpansa juuri joulunalla, voimia heille.

• vanhavaimo kirjoitti:

Vaihdettiin taas petivaatteet hikoilun takia, enkä saanut enää unta ja olen tässä kuikuillut muutaman tunnin.
        Laittelin jouluvalot päälle ja kohta alkaa Joulukirkko Vaasasta aletaan hiljentyä kuuntelemaan ja katsomaan, kun ei pääse itse kirkkoon.
        Hyvää ja Rauhallista Joulun jatkoa kaikille!
        Muistetaan kaikkia niitä jotka ovat menettäneet rakkaimpansa juuri joulunalla, voimia heille.

Näin se Jouluaatto männä tupsahti.
        Ja varauduin eilen tähän jouluaamuun niin kävin vuokraamassa eilen filmivuokraamosta parit leffat ,joita saa kahtella;)
        Mä aattelin että ei Joulu tule kun sain diagnoosin mutta kyllä se tuli vaikka välillä tuntuu että on ajatukset poissa ja meinaa iskeä paniikki:)

• Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Näin se Jouluaatto männä tupsahti.
        Ja varauduin eilen tähän jouluaamuun niin kävin vuokraamassa eilen filmivuokraamosta parit leffat ,joita saa kahtella;)
        Mä aattelin että ei Joulu tule kun sain diagnoosin mutta kyllä se tuli vaikka välillä tuntuu että on ajatukset poissa ja meinaa iskeä paniikki:)

Syöpä tai ei niin elämä jatkuu. Joskus minäkin mietein että miltä mahtaa tuntua kun lääkäri toteaa että sinulla on nyt sitten syöpä. No tulihan todettua ihan itse ja menipä siinä hetki ennekuin homma mahtui järkeen. Ei mitään paniikkeja vaan totaalinen tyhjyys pään sisällä. Syöpä on poissa, kontrollit jatkuu, kaikki hyvin. Ja tämä joulukin jatkuu.Niin että hyvää jatkoa pikkuhöpäkälle (mistä muuten keksit noin näpsäkän nimimerkin ?) ja kaikille muillekin :-) .

• t: nuuskamuikkunen
        Raspikurkku kirjoitti:

Syöpä tai ei niin elämä jatkuu. Joskus minäkin mietein että miltä mahtaa tuntua kun lääkäri toteaa että sinulla on nyt sitten syöpä. No tulihan todettua ihan itse ja menipä siinä hetki ennekuin homma mahtui järkeen. Ei mitään paniikkeja vaan totaalinen tyhjyys pään sisällä. Syöpä on poissa, kontrollit jatkuu, kaikki hyvin. Ja tämä joulukin jatkuu.Niin että hyvää jatkoa pikkuhöpäkälle (mistä muuten keksit noin näpsäkän nimimerkin ?) ja kaikille muillekin :-) .

Kohta on tämä epäonnen vuosi ohi, toivottavasti ensi vuosi on parempi. Pätkäisty suoli sai ensimmäiset jouluruokansa ja koko yö olikin sitten vessassa istumista. Mutta täytyy tästäkin löytää jotain positiivista: ehkä ne ruuat ei sitten niin paljoa lihota, kun tulevat saman tien ulos ;-D .

• Raspikurkku kirjoitti:

Voi että mä olen onnellinen sun puolesta raspi että sun syöpä on poissa - se valaa uskoa minuunkin,että ehkä saan omani joskus pois.
        Vaikka onhan se minulla jo vuoden ollu, mutta hoidettu vääränä diagnoosina ja nyt vasta lääkärit hoksasivat että hoitavat väärää tautia:))))
        Ehkä mä en tähän kuolekkaan, vähän harmittaa kun olen kuitenkin nuori vielä ja just löytänyt MAAILMAN IHANIMMAN miehen;))))))))
        Mukavaa illanjatkoa Raspille ja muille palstalaisille;)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5727
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      585
      2160
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      926
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      897
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe