hyvät uistimet

epe

tietääkö kukaan hyviä ruohikko uistimia? Kyllä muutkin käy!!!!!!

23

3312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko

uistimia heitetään veteen kalojen toivossa.

• Heba

Rapalan ruohosuojatut Minnow Spoonit!
      onha niitä myös kolmihaarakoukkuinakin!

• sniffe

ruohikko räsänen 5cm väri ahven on paras!!!

• kalahullu
        sniffe kirjoitti:

ruohikko räsänen 5cm väri ahven on paras!!!

niin on! ainaskin hauelle

• simo11

kannattaa maksaa noin 10 euroa kuusamo uistimen 2003 vuosi uistimesta.

• TPJ

Rapalan Minnoweita kannattaa ehdottomasti kokeilla jos kaislikkohaukia kyttää.

• SÄRKI

Olen ehdottomasti samaa mieltä, Minnow on todella hyvä. Vaihdoin kerran kaverilta johonkin Minnowin ja hyvä on ollut. Haukea on noussut paljo, suurin 5kg ja heinät ei menoa pahemmin haittaa. Voin heittää sellasen arvion että joka 100. heitto jää kiinni. Se riippuu tietysti taas siitä kuinka syvälle kaislikkoon heität.

• TouniZ

Mun paras uistin. Tai siis millä oon eninten saannut kalaa on Helmi Jak. On kolmas Jak menossa ja haukea saa hyvin. Maksaa siinä 9€ kieppeillä.

• tässä olisi

rapalan magnum sain sillä 7 kilon hauen!!!!!

• Timotei
        tässä olisi kirjoitti:

rapalan magnum sain sillä 7 kilon hauen!!!!!

Rapala minnow spoon on paras ruoho uistin. Heitin sen kerran vahingossa syvälle kaislikkoon eikä tarttunu mihinkään!

• ..::..
        Timotei kirjoitti:

Rapala minnow spoon on paras ruoho uistin. Heitin sen kerran vahingossa syvälle kaislikkoon eikä tarttunu mihinkään!

Minnow Spoon on ylivoimaisesti paras. Ei tartu juuri mihinkään ja maksaa n.5€ joskus saa jopa 3kpl/10€, väreistä parhaat kokemukset on perinteisellä ambulanssilla.

• kalahullu

kuusamon viiksi on aikas hyvä.mulla ittelläni on ainakin viis semmosta ja muutama räsänen johka oon laittanu ruoho koukun

• Miksa123

saako hyvin haukia kuusamon 2009 vuosiuistimella;; sanokaapa että milla sitä kannattas haukea pyytää.. jotku amatöörit

• miksa123
        Miksa123 kirjoitti:

saako hyvin haukia kuusamon 2009 vuosiuistimella;; sanokaapa että milla sitä kannattas haukea pyytää.. jotku amatöörit

ei kukaan vissiin tiedä mistään mittää.

• Tyytyväinen kalamies
        Miksa123 kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun en ole vielä saanut annettua niille paljoa pyyntiaikaa. Mulla on ne kolme erikokoista 2009-mallia. Kuhaa niillä tossa reilu viikko sitten parina päivänä yrittelin, mutta ei tärpännyt. Kyllä 2009-mallien luulisi kelpaavan sekä kuhalle että hauelle, kunhan vain ilmat ja vedet lämpenevät ja fisut ovat ylävesissä aktiivisempia.

Lähden taas juhannusviikoksi samalle kalaisalle järvelle ja silloin pitäisi olla enemmän kerrottavaa. Vesien lämpenemisen myötä kuha ja hauki käyvät siellä hyvin kiinni, joten kertoilen sitten miten vuosiuistinten kanssa kävi.

Mutta jos kuhan saanti kiinnostaa, niin siihen oiva peli on vuosiuistin Vuono, taitaa olla vuosimallia 2006. Punakultaväri on meidän ruskeavetisellä mökkijärvellä varsinainen kuhamagneetti. Toinen hyvä kuhauistin on eräs Räsäsen malli, jolla reilu viikko sitten sain muutamalla heitolla kuhia peräti 4 kpl. Värikoodia ja kokoa en muista, mutta yritän muistaa katsoa ne himassa ja kertoa ne huomenna.

• Tyytyväinen kalamies
        Tyytyväinen kalamies kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun en ole vielä saanut annettua niille paljoa pyyntiaikaa. Mulla on ne kolme erikokoista 2009-mallia. Kuhaa niillä tossa reilu viikko sitten parina päivänä yrittelin, mutta ei tärpännyt. Kyllä 2009-mallien luulisi kelpaavan sekä kuhalle että hauelle, kunhan vain ilmat ja vedet lämpenevät ja fisut ovat ylävesissä aktiivisempia.

Lähden taas juhannusviikoksi samalle kalaisalle järvelle ja silloin pitäisi olla enemmän kerrottavaa. Vesien lämpenemisen myötä kuha ja hauki käyvät siellä hyvin kiinni, joten kertoilen sitten miten vuosiuistinten kanssa kävi.

Mutta jos kuhan saanti kiinnostaa, niin siihen oiva peli on vuosiuistin Vuono, taitaa olla vuosimallia 2006. Punakultaväri on meidän ruskeavetisellä mökkijärvellä varsinainen kuhamagneetti. Toinen hyvä kuhauistin on eräs Räsäsen malli, jolla reilu viikko sitten sain muutamalla heitolla kuhia peräti 4 kpl. Värikoodia ja kokoa en muista, mutta yritän muistaa katsoa ne himassa ja kertoa ne huomenna.

Tässä kuhauistimena kunnostautuneen Räsäsen tiedot:

Räsänen H (helmi)
        Pituus 70 mm
        Paino 20 grammaa
        Väri Li/B-B

Lisää ottiuistinvinkkejä kesälomien jälkeen.

• a"

jos parasta ruohikko uistinta etsit niin minnow spoon on ehdottomasti paras, se on halpa n.5e, se ei varmasti jää heinään kiinni, ja kalan saanti on taattu!!

• asiatuntija

hmm.. sanoisin vibraxin lipat..

• kalamestari 2012

suosittelen kuusamo helmi räsästä sain ihan sairaan ison hauen ei ollut vaakaa mukana niin ei voinu mitata harmi.

• koko

ainaki kuusamo helmi räsänen kultanen muuten mutta helmi on punanen

• kalamies2012

rapala jointed vaappu on paras vaapuista, taimenen värit.

lisätietoja sivulta www.karkkainen.com

• eetu43211

jigil saa hyvi kannattaa kokeilla

• kalasta2

Lipat toimii niillä saa haukea,ahventa ja lohta.Bete lotto spinner on tosi hyvä sillä saatiin 6 haukea toimii :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1742
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe