Dna- Mobiili messenger

Dna MSN HELPPII!!

Noniin. Siis kun olen etsinyt kaikkialta!
Siis mistä voisi ladata kyseisen mobiili messengerin DNA- liittymään?
itse msn sivulla sanotaan, että se käy myös dna:han. etsin myös dna kotisivulta, ei mitään.

Kysymykseni:

1) Mistä voi tilata DNA Mobiili messengerin?
(lähetä linkki jos tiedät, kiitos)

2) Mistä näkee DNA Mobiili messengerin hinnaston?
(lähetä linkki jos tiedät, kiitos)

3

2738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteli

Olen itekki miettiny että miksi DNAalla ei ole mobiili messengeriä niinku esimerkiks elisalla ja soneralla.

Jos käyttää sitä MSN juttuu ni se varmaa maksaa saman verran ku käyttäis wappii tai webbii. Jotai 0,0069€/min niinku normaaali puhelun hinta(onni liittymässä).

• ei helevata

wappi ja webbii ei todellakaan veloiteta kuten normaaleja puheluita!! se maksaa 1,5 € 1mt
        onneksi en ole teidät lapsosten laskujen maksaja..

• anoun
        ei helevata kirjoitti:

wappi ja webbii ei todellakaan veloiteta kuten normaaleja puheluita!! se maksaa 1,5 € 1mt
        onneksi en ole teidät lapsosten laskujen maksaja..

Ei tietenkään veloiteta samoin kuin puheluista ja tekstiviesteistä. Oletkos tietoinen kuinka paljon saa kirjoitella että se 1mt täyttyy? Voin sanoa että jos kirjoittelee lyhyitä viestejä, niin kännymesen käyttö on jopa halvempaa kuin tekstiviestit (en takaa että näin varmasti on). Itse olen käyttänyt välillä eBuddya jossa ei ole kuukausimaksua mutta datasiirtomaksu on. Tämän pituisen: fdgdtesrsgsnkfghkdfhg h djksh kjshd kjh gs sgjhkjh
        ...viestin hinta menee gprs-kautta suunnilleen seuraavasti:

0,0058€ jos 1,50€/Mt
        0,0190€ jos 4,88€/Mt
        0,0233€ jos 5,99€/Mt

Itselläni on 1,5€/Mt, ja yksi tekstiviesti on 0.069€, joten jos et kirjoita yleensä kerralla pidempää viestiä kuin esimerkiksi yllä mainittu, niin hinta on jopa 1,1 senttiä halvempi. Tekstiviestinä "fdgdtesrsgsnkfghkdfhg h djksh kjshd kjh gs sgjhkjh" maksaa minun liittymälläni 0,069€, kun taas eBuddy viestinä 0,058€. (En ota vastuuta mahdollisesta väärästä tiedosta mutta laskelmieni mukaan se on suunnilleen näin eikä laskuun ole tullut mitään isompaa "piikkiä".)

Sitten on erikseen Elisan ja Soneran mobiilimessengerit. Muistaakseni Elisan kuukausimaksu on 3.9€ ja Soneran lähemmäs 6€. Tähän hintaan sisältyy rajattomasti mobiilimessengerillä lähetettäviä viestejä. Niin ja tietääkseni dna:lla ei ole mitään kuukausimaksullista messengerpalvelua, joten silloin yksi vaihtoehto voisi olla vaikkapa tuo eBuddy. Kannattaa jokatapauksessa ottaa selvää noista eBuddyn maksuista ja itse ainakin mietin isäni kanssa näitä hintoja, ja hänen mielestään eBuddyn käyttö on ihan "ok".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe