Apua, mitkä olivat Tuntemattoman sotilaan viimeiset sanat? löytyy kuulemma 20mk:n setelistä
tuntematon sotilas viimeiset sanat?
8
28485
Vastaukset
- Loskoipio
löytyvät kirjasta. Viimenenkin markkaseteli kiikutettu pankkiin aikoja sitten, euroon siirryttäessä.
Ne vihoviimeiset on tietennii kuuluisat:
Aika velikultia.
Edelliset saat lukea itse. Ja miettiä merkitystä peilautuen vaikka Kansallisteatterin uutuuden viitekehyksessä olevaan peiliin. - suusanni
Hyväntahtoinen aurinko katseli heitä. Se ei missään tapauksessa ollut heille vihainen. Kenties tunsi jonkinlaista myötätuntoa heitä kohtaan. Aika velikultia.
Jostain syystä tämä on jäänyt päähäni. Jos tuli virheitä, muistini teki tenän.- Teemu1975aa
teki se tenän, kiitos vastauksesta!
- Oskuuu
aika velikultia on sen loppu sanat
- Anonyymi
Itse säästin 20markan setelin just siks
- tässä_sensuroimattomat
"Kaikki män eikä piisantkaa. Go west, young man!"
- Anonyymi
Aijaa
- Anonyymi
"Paska reissu, mutta tulipa tehtyä!" ( ei ole viimeset sanat), mutta on kai myös Tuntemattomasta jäänyt lentäväksi lauseeksi..?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337