on nuo fiilikset jäähtyneet Jarzaan.
Lopetan fanituksen
13
2338
Vastaukset
- brunetille
selvä kaikkea hyvää sinulle!
- Lisbet
....fanituksen "tappo"?? Niin se vain on, fanituskin on yhtä ylä ja alamäkeä niinkuin itse elämäkin. Hyvää jatkoa sinulle brunetti28...(mulla fanitusta kyseiseen Artistiin takana 8v)...hiipuminen häämöttää jo....
- buahhhhhh
pitkäänpäs se kesti
- brunetti28
miksi lopetat jarin fanituksen?
mitä se jari on sinulle tehnyt?- ikifani
Olen ollut Jarin fani jo yli 10v. siis kuninkuudesta alkaen.Miksi minä parhaasta luopuisin! Olen hänen uskollinen faninsa niin kauan kuin hän jatkaa laulamista ja varmaan sen jälkeenkin. Jari on niin suloinen!!
- fjalle nynäshamn
Ruottissa edes ei tunneta koko Sellonpäätä.Yhtätyhjää koko vaseliinipää.Ei muita laulajia ole ,kuin tämä yksi b rappu poju?
- oho,oho
vai niin siinä sitten kävi vai ei jari enään kelpaa
miksi sitä tänne pitää ilmoittaan tulla! - brunetti28
minulle ainakin jari kelpaa vielä oikein hyvin ja kauvan aikaa eikä fanitus lopu koskaan
- Nisu,Mia,Benit,Kaija
Meille ei enää kelpaa.Nyt vaihtu artisti.Ja se on jämpti.
- heteromieheen
Nisu,Mia,Benit,Kaija kirjoitti:
Meille ei enää kelpaa.Nyt vaihtu artisti.Ja se on jämpti.
siltä saa muutakin kuin helliä katseita ja ne rintakarvat.... aargggg.... t: tytteli
- ha ha ha
heteromieheen kirjoitti:
siltä saa muutakin kuin helliä katseita ja ne rintakarvat.... aargggg.... t: tytteli
on se hassua että ollaan fani ja taas ei fani miksi se on noin vaikeata päätä jo brunetti 28 mikä oletkaan hassua laittaa lööppi palstalle lopetan ja sitten en lopeta!
no eihän sitä aina jaksa! - bored
ha ha ha kirjoitti:
on se hassua että ollaan fani ja taas ei fani miksi se on noin vaikeata päätä jo brunetti 28 mikä oletkaan hassua laittaa lööppi palstalle lopetan ja sitten en lopeta!
no eihän sitä aina jaksa!totta turiset ha ha ha, olen huomannu, et ko artistin faneis on muitakin on/off -faneja . Ollaan niin fania niin fania ja sit kohta taas ei ja kirjoitetaan negatiivisia juttuja ja kohta taas ylistetään maasta taivaaseen. Mun mielest sitä joko on fani tai sit ei.
- mies on mies eikä mikään neiti
ha ha ha kirjoitti:
no eihän sitä aina jaksa!Vaihdoin sumalaiseen aitoon mieheen.Ja sillä seisoo monta tuntia.Se on lisäksi hyvä laulaja.Että näin meillä,miten teillä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056