Majoitus

rinuski

Täällä joku olikin kysynyt Huoneistohotelli Residence Shems´istä millainen se on,me myös majoitumme tammikuussa sinne,olisi mukava tietää millainen tämä paikka mahtaa olla?(edellinen kysyjä ei ollut saanut vastausta)Mikä on noin hinta taso esim.vaatteilla ja koruilla,entäpä kengillä?ja varmaan se visa electronilla rahan nosto onnistuu??

3

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iwii

Tarkkaan en osaa vaatteiden ja korujen hintatasosta sanoa, reippaasti halvempaa kuitenkin. Itse ostin nahkaiset sandaalit reissulta Agadirista ja ne maksoivat 58 dirhamia, mikä on noin 5,80 euroa. :)

Rahannosto Electronilla onnistuu useimmista pankkiautomaateista, jotka on merkitty Visa-tunnuksin. Pankkiautomaatteja oli mielestäni melkein joka kadunkulmassa ja kaikissa niissä oli Visa-merkintä. Automaateissa voi myös valita kielen, jota käyttää (englanti, ranska, espanja, arabia) ja helppoa on! Ainoa on, että välillä yhteyttä omaan pankkiin ei saatu ja joutui käymään useamman automaatin läpi... Rahaa tosiaan kannattaa ennemmin nostaa ja maksaa sitten käteisellä. Maksuvälineenä Electron on vielä aika tuore Marokossa (joitain mainoksia näkyi).

• rinuski

jees,hieno homma,kiitos vastauksesta!!

• tyttö878

Minulla on nordean visa electron ja normaaleissa automaattipisteissä ei tämä kortti toiminu. Sama kävi kaverillakin mutta en nyt muista mikä kortti hänellä oli,kuitenkin visa electron. Automaatit jotka olivat jonkun sortin vaihtopisteitä :o antoivat rahaa automaateista :D mutta niitäkin oli kyllä joka kulmalla melkeen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe