Rekisteröidy ja aloita pelaaminen ilmaisella 25 Euron bonuksella. Ei tartte tallettaa latin latia. Real money pelit starttaa 1.1.2008 uudella cyberartsin softalla :)
http://fxjiikoo.t6poker.com
25 Euron Signup Bonus
5
448
Vastaukset
- TRK
Mainosta tarkemmin!
nyt viestistäsi saa kuvitelman että saa
25 dollaria vapaata pelirahaa.
tosiasiassa sitä 25 dollaria ei voi käyttää kuin step-turnauksiin osallistumisiin.
kaikki voitot tasoilla 1-6 maksetaan stepturnaus pisteillä siis ei rahalla, vasta jos pääsee tasolle 7 voi voittaa rahaa.
HUOMIOIKAA TÄMÄ!- aivan kauhiast
Luulempa että valveutunut pelaaja löytää kyseisen tiedon itsekkin, kuten kaiken muunkin tarpeellisen informaation t6:sen sivuilta. Vai oletko sitä mieltä että kaikki pitäisi tänne kirjoittaa...? :)
Ei ole aihetta salailuun, eli tarkoituksella en sitä jättänyt mainitsemasta. Ja sitä paitsi oikeata rahaa se on joka tapauksessa, katsoo sitä miten päin haluaa. Ei ne step-turneetkaan mitään hassumpia ole, vai mitä?
- muuta
Nettielokuvat ja downloadsmusiikki - välipäivä-ale!
--------------------------------------------------------------------------------
HUOM! Älä vastaa tähän viestiin. Mahdolliset kysymykset, tai mikäli haluat lopettaa uutiskirjeen tilaamisen, voi lähettää sähköpostiosoitteeseen supportdl@cdon.com. - jooopajoo
- kuules
nähtäväksi. Hyvää uutta vuotta t6:sen parissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214