Voi tätä palstaa;)

Ja Perjantai päivää!:)

Luin tuossa noita keskusteluja tästä palstasta ja kieltämättä mulla nousi hymy huulille.
Rakkaat ystävät, tutttavat ja muut kylänmiehet.
Otetaanko järkikäteen näissä mollaus ja kirjoitusongelmissa.
Koska meistä jokainen sairastaa sehän on selvä, ja jokainen on erivaiheessa hoitoja yms. niin miksi tässä pitää vielä tapella?
Koska mä ainakin tarvin niin uusien kuin vanhojenkin tukea ja bittimaailman turvaa teistä kun asiani etenee.
Niin annettas meidän jokaisen olla oma ihtensä ja kirjoittaa omaa ahistustaan, onneaan mitä lieneekään, omalla tavalla. Koska kaikki ei osaa kirjoittaa just oikein mikä mieltä painaa niin useimmilla nousee niskavillat pystyyn vaikka toinen saattaa tarkottaa ihan hyvää mutta ulosanti on heikompaa;)
Siis jos tässä jokainen meistä alkaa hermotumaan ja ottamaan ihteensä kaikista kirjoituksista niin kuolemahan tässä tulee. (Eri asia törkeät loukkaukset ja henkilökohtaisuudet mutta ne on poliisiasia)
ELi miten olisi sopusointu, sanan vapaus, toisen tukeminen, ihmisen eli lähimmäisen tukeminen ja rakastaminen? Olisiko ne tästä lähtien palstan avainsanoja.
UGH, OLEN PUHUNUT.

Mutta oli mulla asiaakin, onko teistä kukaan muu tullu luulosairaaksi kun netissä pyörii?
Mä olen jo monesti sairaswtanut levinneen syövän, keuhkopöhön ties mitkä;) Nakkaan tän koneen helvettiin:)))))

18

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloody Mary

Eihän elämästä tule yhtään mitään, jos ottaa aina itseensä. Olisi ihanaa, jos tänne todellakin voisi kirjoittaa, miltä tuntuu, ettei aina nähdä mörköjä, siellä missä niitä ei ole. Kaikki olemme omia persoonoitamme, ja jokaista ei voi miellyttää, eikä tarvitse.

Joku kyseli, miltä linjalta valmistun,vastaan tähän ketjuun että tietojenkäsittelyn puolelta,tietokoneiden parissa olen ollut parikymmentä vuotta ja olen persoonallinen kuten atk-alalla monet ovat.

Toivon, että pikkuhöpäkkä saat täältä vertaistukea, niin ajatuksia herättävä viestisi oli.

• selvennä

mitä tarkoitat 'aina nähdä mörköjä,siellä missä niitä ei ole',,SIIS KUKA NIITÄ NÄKEE?
        En ole mitään sellaista huomannut.
        Mollausta kyllä,välillä ihan älytöntäkin sellaista,asiatonta.

• Elisama

Minä kyselin sitä linjaasi.
        Kyllä tietokoneväki on todella oma lukunsa.

No miksei tänne voi kirjoittaa miltä tuntuu.
        Minä en ainakaan yritä miellyttää enkä ärsyttää ketään. Kirjoitan mitä ajattelen ja hyvältä tuntuu.
        Kyllähän niistäkin on mörköjä nähty, mutta se ei ole minun ongelma vaan sen harhaisen näkijän.

• aina herneen

nenäänsä,jos mumsku kävi Belgin kanssa metsälenkillä,sama reaktio,jos Ira¤ toivotti hyvää huomenta,Elisama puhui liian viisaita tai hupsutteli likkojen kanssa,Kägönen ei osannut sanoa hyvää,eikä pahaa,etteikö olisi moitittu ym.ym.Ei saa puhua pullanpaistosta,ei kampaamokäynneistä,ei rintaliivien ostosta,ei lenkkeilystä...Kuka täällä saa puhua ja mistä täällä saa puhua?Syöpäpalsta on asiapalsta,tämä palsta taas perustettu kuulumisten vaihtoon,mutta mitkä kuulumiset ovat sallittuja palstalla?Terveisin entinen syöpäläinen

• olet ja

kitkerä ja katkera kun kaikki ei mene niinkuin sinä olet suunnitellut.Sivusta seuraajana olen huomannut ja huomioinut sinut kirjoitustyylisi perusteella yhdeksi niistä jotka ovat pahimmin kritisoineet vanhoja palstalaisia.

• Elisama
        olet ja kirjoitti:

kitkerä ja katkera kun kaikki ei mene niinkuin sinä olet suunnitellut.Sivusta seuraajana olen huomannut ja huomioinut sinut kirjoitustyylisi perusteella yhdeksi niistä jotka ovat pahimmin kritisoineet vanhoja palstalaisia.

Taidan olla sitten tavallista tyhmempi mies kun en huomaa mitään kitkeryyttä enkä katkeruutta hänen kirjoituksissaan.
        Koetan pysytellä tällaisena ja näkyy onnistuvan ilman koettamistakin.

• Bloody Mary
        Elisama kirjoitti:

Taidan olla sitten tavallista tyhmempi mies kun en huomaa mitään kitkeryyttä enkä katkeruutta hänen kirjoituksissaan.
        Koetan pysytellä tällaisena ja näkyy onnistuvan ilman koettamistakin.

Kiitos Elisama. Tämä puskahuutelija täällä ei edes ansaitse vastausta. Sääli olisi minustakin, jos niin moni pitkään kirjoitellut lopettaisi,uskon että eivät lopeta,selviytyjiä on palsta täynnä.
        Parempaa Uutta Vuotta!

• vetänyt herneen
        aina herneen kirjoitti:

nenäänsä,jos mumsku kävi Belgin kanssa metsälenkillä,sama reaktio,jos Ira¤ toivotti hyvää huomenta,Elisama puhui liian viisaita tai hupsutteli likkojen kanssa,Kägönen ei osannut sanoa hyvää,eikä pahaa,etteikö olisi moitittu ym.ym.Ei saa puhua pullanpaistosta,ei kampaamokäynneistä,ei rintaliivien ostosta,ei lenkkeilystä...Kuka täällä saa puhua ja mistä täällä saa puhua?Syöpäpalsta on asiapalsta,tämä palsta taas perustettu kuulumisten vaihtoon,mutta mitkä kuulumiset ovat sallittuja palstalla?Terveisin entinen syöpäläinen

nenäänsä? en ole huomannut mitään:),on kirjoitettu koirista,kaikesta syöpää sivuamattomasta tänäänkin ei mitään
        ilkeilyä palautteena.Näetkö unia,herätys :-)

• vetänyt herneen:
        aina herneen kirjoitti:

nenäänsä? en ole huomannut mitään:),on kirjoitettu koirista,kaikesta syöpää sivuamattomasta tänäänkin ei mitään

• vaikka
        vetänyt herneen kirjoitti:

Missä olette-säiettä tänä iltana.

• tämä palvelu
        vaikka kirjoitti:

ON VÄLIAIKASEESTI SULJETTU
        ENTÄS ITTEN?

• IHAN ASIALLINEN
        vaikka kirjoitti:

VASTAUS EI TÄMÄ TOELLAKAAN OLE MIKÄÄN KOIRAPALSTA.
        ei millään pahalla
        koirat on ihan hyviä mutta eivät kuulu syöpäpalstalle.

• sairastava
        IHAN ASIALLINEN kirjoitti:

ei millään pahalla

kuuluisi koirapalstalle,miksei koiran omistaja kuuluisi syöpäpalstalle-sulkevatko nämä kaksi asiaa toisensa pois?

• ja lemmikit
        IHAN ASIALLINEN kirjoitti:

ei millään pahalla

omistajineen aina tervetulleet palstalle-nämä räkyttävät,läheistään purevat rakkikoirat täällä joutaisivat rankkurin vaunuihin!

• palstalla
        ja lemmikit kirjoitti:

omistajineen aina tervetulleet palstalle-nämä räkyttävät,läheistään purevat rakkikoirat täällä joutaisivat rankkurin vaunuihin!

ole - tietääkseni ollut-
        ja kovin usea ,edes rakki,siis tarkoitatko ei rotupuhdas - ei pure omistajaa,ei edes vierasta.

mene sinä itse koirapalstoille,oppimaan otain koitasta.:)

• palstalla?
        ja lemmikit kirjoitti:

ole - tietääkseni ollut-
        ja kovin usea ,edes rakki,siis tarkoitatko ei rotupuhdas - ei pure omistajaa,ei edes vierasta.

mene sinä itse koirapalstoille,oppimaan jotain koirasta.:)

• sairastavasi

veritautia,jolla oli hienompikin nimi,jota en nyt muista-onko kyseessä jonkin asteinen leukemia,miten se vaivaa ja miten sitä hoidetaan?Kaikesta kärsimyksistämme huolimatta,toivon sinulle ja kaikille palstalaisille iloa ja valoa vuoteen 2008!

• palstalla?
        ja lemmikit kirjoitti:

ole - tietääkseni ollut-

mene sinä itse koirapalstoille,oppimaan jotain koirasta.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5687
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      579
      2122
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      59
      909
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      887
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe