Tarviiko nyt jo ruveta harjoittelemaan paukuilla ja pommeilla pitkin kortteleita. Aattona kännissä, kun ei kuitenkaan osata.
Ens viikonkin paukuttelevat vielä pitkin päiviä pommeja, jotka jäivät ampumatta kun vuoden vaihteessa nukahti kesken juhlien.
Koiralla on jo maha kuralla ja se ei ulos enää uskalla....
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Ilotulitteiden ampumisessa otettu aikainen varaslähtö/1135232880791?ref=rss
Saatanan tunarit
Tarviiko nyt jo ruveta harj...
3
408
Vastaukset
- eivät osaa
lukea siksi eivät tiedä koska uudenvuoden aatto on kun kalenterista ei ymmärretä mitään.
Kellon päälle ymmärtäminenkin on vähän hakusessa. - iloa
Pieni haitta tuo muutaman päivän paukuttelu, verrattuna tuohon koiranpaska läjien määrään. Itse olen TÄNÄ vuonna astunut ainakin kymmenen kertaa koiranpaskaaan. Puhumatta koiran haukkumisesta mitä joutuu kuuntelemaan ympäri vuoden.
- selvä juttu
Etkö tiedä että pommien paukuttajat astuvat keskivertoa useammin koiranpaskaan. Luulevat ilmeisesti maamiinoiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368