Olemme menossa vaimoni kanssa Barcelonaan helmikuun alussa 4:ksi yöksi. Mitä suosittelette nähtävyyksiksi tms.??
Barcelonan
4
1326
Vastaukset
- justanothergirl
Must juttuja:
Ramblas, La Bouqeria (kauppahalli), Plaza Real, Moll de Fusta (Ramblan lopussa), Bornen alue, Gotico, Parc Güell, Sagrada Familia.
siinä muutama.....- -m-
Lisäisin tuohon listaan muutaman oman suosikin : )
Jos olette lauantai-iltana Barcelonassa, ehdottomasti kannattaa mennä katsastaa valo/suihkulähde show! Se on aivan mahtavan huippu!
Lisäksi jos viinit innostaa, hyppy junaan ja käynti jollain lähistöllä olevalla viinitilalla. Kävin itse Torresin viinitilalla, ja se retki kyllä oli lähes reissun yksi parhaimmista jutuista! Myös Freixnetin tila on siinä lähistöllä.
Gaudin luomukset Casa Batllo ja Casa Mila Passeig de Gracialla suosittelen lämpimästi!
Tässä muutamat, itselleni tärkeitä :) - ......
-m- kirjoitti:
Lisäisin tuohon listaan muutaman oman suosikin : )
Jos olette lauantai-iltana Barcelonassa, ehdottomasti kannattaa mennä katsastaa valo/suihkulähde show! Se on aivan mahtavan huippu!
Lisäksi jos viinit innostaa, hyppy junaan ja käynti jollain lähistöllä olevalla viinitilalla. Kävin itse Torresin viinitilalla, ja se retki kyllä oli lähes reissun yksi parhaimmista jutuista! Myös Freixnetin tila on siinä lähistöllä.
Gaudin luomukset Casa Batllo ja Casa Mila Passeig de Gracialla suosittelen lämpimästi!
Tässä muutamat, itselleni tärkeitä :)Hei!
Olen nähnyt vastaavia vettä ja valoa esityksiä muualla euroopassa ja koska suunta on elokuussa kohti barcelonaa niin olisi mahtavaa nähdä sellainen myös siellä. Eli onko niitä ympäri vuoden vai onko nyt jokin tapahtuma aika jolloin niitä järjestetään. Mistä esityksestä saisi tietoa? - täältä
...... kirjoitti:
Hei!
Olen nähnyt vastaavia vettä ja valoa esityksiä muualla euroopassa ja koska suunta on elokuussa kohti barcelonaa niin olisi mahtavaa nähdä sellainen myös siellä. Eli onko niitä ympäri vuoden vai onko nyt jokin tapahtuma aika jolloin niitä järjestetään. Mistä esityksestä saisi tietoa?Tietoa saat osoitteesta www.barcelona-home.com . Valitse vasemmalta sivun reunasta culture ja sitten Montjuic fountais. Sieltä löydät mm. lähteen "aikataulun" ja muutaman kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337