Jaa tästä se nyt sittenmin alkaa...
Alkaa jännittämään.
Tähän ikään en ole koskaan ennen ollut sairaalaan osastolla potilaana, mutta kertahan se on ensimmäinenkin.
Tuleekohan siellä pitkäksi aika, ja mitähän viihdykkeitä sinne ottaisi mukaan.
Onkoha Töölössä esimerkiksi kirjastoa tai jotain jossa vois lukia vaikka lehtiä? Jos joku olis sattunu käymään.
Kanttiini näkyy olevan kiinni ,voi argh.
Ja tupakointi näky olevan kiellettyä, no saavat lekurit hoitaa mua pihalta käsin;)
Sallin kyllä itselleni hermosavut;)
Nyt aamiaiselle eli kahvi ja korppu;)
Huomenna sairaalaan....
20
1435
Vastaukset
- Ira¤
minä en ollut kun 2 päivää syöpäklinikalla lukemista
otin mukaan.Pian siellä aika kuluu,jos saat mukavan
vierustoverin niin aika rientää siivillä.Onnea leikkaukseen,mene onnella. - marliisi54
saanut olla kun.olet välttynyt sairaalareissuilta.
Mutta älä jännitä,kyllä Sinusta hyvä huoli siellä pidetään. Ota henkilökohtaiset hygieniatarvikkeet mukaasi, lukemista aikasi kuluksi,tosin kaikissa sairaaloissa taitaa olla myöskin kirjasto josta saa lainata lukemista.
Ota mukaasi optimistinen asenne ja tahto parantua.
Onnea matkaasi. - Bloody Mary
Ole huoleti,Töölön sairaalaan on keskitetty koko Suomen alueen sarkoomatapaukset,olet siis menossa juuri oikeaan paikkaan. Monet kerrat olen mennyt paikan ohi,ja mitä tiedän hoito ja ammattitaitoa on huippuluokkaa.
Onnea matkaan,ota positiivisuus ja sitkeys mukaan.- työmatkani vie
ohi Töölön sairaalan ja huomaan jo pihan puista ja kivistä että hyvin siellä ihmisiä hoidetaan.
- Bloody Mary
työmatkani vie kirjoitti:
ohi Töölön sairaalan ja huomaan jo pihan puista ja kivistä että hyvin siellä ihmisiä hoidetaan.
Maailma on pieni ja etenkin kävely on hyvä peruskunnon ylläpitäjä, voinnin mukaan.
- tietää
sairaalan ohi mentyäsi että siellä on hoito ja ammattitaito huippuluokkaa?
- Bloody Mary
tietää kirjoitti:
sairaalan ohi mentyäsi että siellä on hoito ja ammattitaito huippuluokkaa?
Kuinka sinä et tiedä Töölön mainetta, sinne keskitetään koko Suomen alueelta vaikeammat tapaukset, tiettyjä esim. luutuumoreita tai sarkoomia hoidetaan vain Töölössä.
- mumsku
Minulla on kokemusta useammastakin sairaala reissusta,mutta Töölön sairaalasa en ole ollut potilaana.Olen kyllä useastikkin vieraillut siellä sukulaisiani katsomassa.Muistan,että siskoni oli 6.hengen huoneessa,että juttu kaverin varmaan löydät.Telkkarikin oli huoneessa ja myös käytävällä aulassa ja lehtiä myös selailtavaksi.Ja muistan,että sisko juoksi tupakalla ,siellä eka kerroksessa oli ovi kadulle päin ulos,siellä ne savutteli.Samoin sairaalan edessä oli penkkejä istua tupakalla,ainakin kesällä.Siskoni manaili iltaisin,kun ovet oli lukittu,että täytyi muistaa laittaa jotain oven väliin,ettei jää tupakka reissulla pihalle.Onneksi en itse polta,olisin joka ainoassa sairaalassa eksynyt ja jäänyt yöntunneiksi ulos harhailemaan!
Niin,se huominen ilta saattaa tuntua pitkältä,kun ei ole vielä mitään toimenpiteitä.Sitten kun hoidot alkaa,aika meneekin jo nopeammin.Toivotan sinulle onnea mukaan!- nuuskamuikkunen`
Minäkin olin ollut koko ikäni terve viime kevääseen asti. Kauhistutti sairaalaan toisten armoille joutuminen, kun olen aina ollut sitä mieltä, etten muitten apua tarvitse. Olen myös hyvin varauksellinen ja haluan pitää oman reviirini. Jännitin monta päivää ennen leikkausta. Mutta hups vain, kun astuin sairaalan ovesta sisään, tuli tunne kuin olisi mennyt lentokoneeseen: tapahtuu mitä tapahtuu, itse ei voi tehdä mitään, vaan kaikki on kapteenin, tässä tapauksessa kirurgin, käsissä. Aina sitä vaan kummasti sopeutuu eri tilanteisiin.
On se jännää, itse olen ollut sairaalassa töissä niin just tasan tarkkaan tiedän miten rutiinit menee, mutta nyt kun menen potilaan asemaan niin maha kovalla ja hermostuneisuus näkyy naurun purskahduksina kuin oisin seonnut;)
Vaikutan idiootilta;)
Mutta saunasta tulin ja aamulla pakkaan ja hyppään junaan. rasittavaa tuo 500km hoitomatka mutta mitä ei pelastusken eteen tekisi.Ja tärkeintä on hyvä hoito;)- jukka
PITKĨVIESTI TAISI HÄVITÄ MATKALLA TÄNNE!JOKOHAN NE ON OTTANUT HALTUUN YKSITYISELÄMÄMÄN!
- Raspikurkku
ne sairaalat. Meinaan tulin juuri yhdestä. No se oli vaan treveyskeskus kun piti käydä antibioottitiputuksessa. Huomenaamuna tulee kotisairaanhoito tiputtamaan lisää ja tekee sitä kolme kertaa päivässä neljän päivän ajan sitten siirrytään tabletteihin. Iski nimttäin ruusu jalkaan ja on todella kipeä. Näköjään kun syövästä pääsee eroon niin uusia haasteita riittää jotta matkanteko ei kävisi yksitoikkoiseksi.
Jos sinulla on 500km junamatkaa niin lähtöpaikka on varmaan jossain Kannus-Kokkola-linjalla.No kyllä sinuakin koetellaan. Ei voi muuta sanoa. Itselläni ei ole ollu ruusu kokemusta, mutta hoitanut olen niin tiedän että se on KIPEÄ!
Kun tuosta selviät niin haet ruusu pöydälle, sinisen.
Se on hyvä tuo kotisairaanhoito niin ei tarvi sairaaloissa hypätä, koti on sydämeni ja äsnkyni on palatsini;)
- Elisama
Varmaan jännittää en yhtään ihmettele.
Muistaakseni on kirjasto.
Onhan se outoa olla välillä toisellakin puolella joitosuhdetta.
Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle sinne. - Elisama
Varmaan jännittää en yhtään ihmettele.
Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle sinne. - Elisama
Varmaankin jännittää en yhtään ihmettele.
Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle sinne.- jäädä
elisamalla "levypäälle"!!
- Elisama
jäädä kirjoitti:
elisamalla "levypäälle"!!
No niin jäi, mutta onneksi ei ollut keittolevy kuutosella. Olisi muuten kämppä kärähtänyt.
Totta puhuen tämä rakkinen näytti ettei viestin lähetys onnistunut. Yritin aina uudestaan ja sitten tulikin triplaten.
Nytkin on jotain hankalaa kun olen yrittänyt yli 2 tuntia ja nyt vasta pääsin.
En tiedä miten onnistuu jatko tässä touhussa. - Elisama
Elisama kirjoitti:
No niin jäi, mutta onneksi ei ollut keittolevy kuutosella. Olisi muuten kämppä kärähtänyt.
Totta puhuen tämä rakkinen näytti ettei viestin lähetys onnistunut. Yritin aina uudestaan ja sitten tulikin triplaten.
Nytkin on jotain hankalaa kun olen yrittänyt yli 2 tuntia ja nyt vasta pääsin.
En tiedä miten onnistuu jatko tässä touhussa.Lensin ulos palstalta heti kun sain painettua lähetä.
Vajaa puoli tuntia sitten pääsin takaisin ja vasta 2min sitten ilmestyi koneelleni tuo viestini.
Tämän kanssa meinaa hermot mennä. - Suomi24:n
luki heti perjantai 28. päivä joulukuuta; pikkasen myöhässä! Eiks nyt uudenvuoden aatto ole..?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768