Ja minä en olekaan mikään maajussien leikkikalu. kovettu nainen. nähnyt muutakin kuin vaan tämän maan. olen aika hyvässä kuosissa vielä. trimmaan itseäni joka aamu. olen sensuelli jos tarvitaan. toinenkin puoli löytyy tarvittaessa. jalka nousee. painot on indeksiin sidotut ja rasvat kohdillaan. kalvot kunnossa. diskoon en enää halua, mutta tanssia osaan vaikka saksan polkkaa. osaan tanssia seitsemän hunnun tanssinkin ja viettelevästi. sen teen vaan ääritapauksessa jos näen ja minähän näen onko miehessä munaa vai eikö ole.
Minä haluan tavata palstan Miehet
42
1933
Vastaukset
- Morchella
sitten.
Paljon se sua auttaa virtuaalimaailmassa, ilman rekisteröityä nimim.- tosi nainen
tanssisit varmaan sinäkin jos osaisit. kyllähän se virtuaaliinkin menee jos haluaa. en mennyt lauantai tansseihin vaikka åke pyysi. mobilessa istuttiin ja naurettiin. tanssittiin ja taas tanssittiin. silloin mies haki ja nainen joko lähti tai ei lähtenyt. katkeraa kotkotusta tuo sun yninäs
- mikhaildenisov
pitää siis löytyä los cojones!!
- fe.fa
itte haaremin herra ja ylhäisyys
- tosi nainen
fe.fa kirjoitti:
itte haaremin herra ja ylhäisyys
minä olen nainen. ja aijon pysyäkin.
- fe.fa
tosi nainen kirjoitti:
tämä jolla on nämä cojoneesit tallella ja jolle tanssitaan näitä tansseja; siis aitomunallinen kaikilla varusteilla ;)
- mikhaildenisov
tosi nainen kirjoitti:
epäilly ettet olis.Oliskiva tavata sut aivan fyysisesti!!
- Pirre*
.................!
- fe.fa
olisit nyt malttanut putkettaa kirjoittamasi vielä runomittaan, menee herkut hukkaan
- tosi nainen
luovutta löytyy, lainauksiin asti.
- mikhaildenisov
tosi nainen kirjoitti:
luovutta löytyy, lainauksiin asti.
uskallatko tavatamiehen joka on kiertäny muutakin ku tahkoo???
- tosi nainen
mikhaildenisov kirjoitti:
uskallatko tavatamiehen joka on kiertäny muutakin ku tahkoo???
enhän minä ole ihmisarka koskaan ollut. eka luokallakin jo lausuin runoja, emo jänis tuli pyrynä metsän rajaa... mihis ne pyryt on muuten kadonneet?? miksi ei voisi tavata miestä. totta mooses , eihän siinä nyt mitään pelottavaa ole. en kylläkään mihinkään tukkikämpälle lähde kun tuota tahkookin oot kiertänyt. kirves on vuorenvarmasti terässä. suojeluvaisto se on mullakin.
- mikhaildenisov
tosi nainen kirjoitti:
enhän minä ole ihmisarka koskaan ollut. eka luokallakin jo lausuin runoja, emo jänis tuli pyrynä metsän rajaa... mihis ne pyryt on muuten kadonneet?? miksi ei voisi tavata miestä. totta mooses , eihän siinä nyt mitään pelottavaa ole. en kylläkään mihinkään tukkikämpälle lähde kun tuota tahkookin oot kiertänyt. kirves on vuorenvarmasti terässä. suojeluvaisto se on mullakin.
jännitä,en oo raaka tukkimies vaan ystävällinen
maailman kiertäjä...
- Wille-Repo
ne kriittiset mitat, kuppi-keskisormien väli-kielitaito
- tosi nainen
jalan koko merkitsee anatomiassa jotain myös, oletkos havainnut??
- on noin
tosi nainen kirjoitti:
30 cm...aika mahtava sulla.Onnee!
- tosi nainen
on noin kirjoitti:
30 cm...aika mahtava sulla.Onnee!
jos ei tässä iässä oman pimpuransa kokoo ja näköö tiedä niin onhan aika outoo. sitä paitsi mitäs tämä juttu tähän kuuluu. yritätkö halventaa jollain tavalla naisen olemusta?? mikäs sinä ole t ja mistä olet maailmaan tullut
- Wille-Repo
tosi nainen kirjoitti:
olisin halunnut tietää tuon pittuuven kun äärelleen levitettyjen käsien sormesta sormeen mitta on sama kuin pituus. Itse kun oon keskimittanen eli sen sata kahksankymmentä nafti.
- tosi nainen
siellähän mittaillaan mikä on elo paino. rinnan ympärys ymmärtääkseni kertoo sen. mittanauhat sitä varten että suoraan saa ruhosta kilomäärän. sinä olet nyt aivan väärillä poluilla. minä en alistu moiseen jos en ole ennenkään. katseita kestän, voi katsella vaikka pitempäänkin ja lyhyeltäkin matkalta.
- tosi nainen
Wille-Repo kirjoitti:
olisin halunnut tietää tuon pittuuven kun äärelleen levitettyjen käsien sormesta sormeen mitta on sama kuin pituus. Itse kun oon keskimittanen eli sen sata kahksankymmentä nafti.
sylini leveyttä en eläissäni ole mitannut mutta paljon sinne on mahtunut lämpöö ja energiaa, lohtua ja myötätuntoo. pituus on aivan oikea minulla 170 centtimeeter. eikä mikään keski ei yli eikä ali, eiköhän kaikki ole just oikean kokoisia itselleen ja vielä kerran en ole tulossakaan millekkään markkinoille missä mittailtais ja syynättäis onko se nyt niin vai onkohan se näin. selvää minusta ei ota pirukaan kas kun en ole tehnyt tuttavuutta belsebuubien kanssa.
hassu. Mahtaisi olla mukava joskus tavata :)
- namisuku
...että hyökkäys on paras puolustus?!
Itse aloitin "kevyellä KenttäVitsillä" kokeillen jäätä...heh...
Tsemiä MiesRintamalle=D - Kaivanto
yksinkertainen. Kerrot itsestäsi miltei kaiken heti, paitsi nimeäsi ja puhelinnumeroasi. Kyllä naisen kuuluu vähän näyttää salaperäiseltä. Ja jättää jotakin tutkittavaa ja yllätystä. Sitäpaitsi, tämän palstan tarkoitus ei ole aivan tuo, mitä luulet.
Tai sitten olen täydellisesti väärässä.- kysyn vaan
mikä on kaiken tarkoitus.? jokainen voi pienessä päässään kuvitella mitä lystää. mielestäni tuosta ihmisestä ei ole selvinnyt mitään oleellista paitsi sinun negaatiosi. elämä kun vain on.
- tosi nainen
ensinnäkään en ole edes niin yksinkertainen että kirjoittaisin olevani ikäistäni nuorempi. olen aivan ikäisteni iköäinen nainen. en yksin kertainen enkä mitenkään kaikki ovet levällään oleva. harhakuvitelmia ei ole, ainoastaan se minkä koen ja tunnen. tiedän ja näen. osaan ajatella, kuinkas sattuikaan.
- Kaivanto
tosi nainen kirjoitti:
ensinnäkään en ole edes niin yksinkertainen että kirjoittaisin olevani ikäistäni nuorempi. olen aivan ikäisteni iköäinen nainen. en yksin kertainen enkä mitenkään kaikki ovet levällään oleva. harhakuvitelmia ei ole, ainoastaan se minkä koen ja tunnen. tiedän ja näen. osaan ajatella, kuinkas sattuikaan.
kaikki on ihan hyvin. Tämä olikin vain minun väärinkäsitykseni. Mutta sisaresi en ole, sillä olen mieleltäni nuori, ja lapsenmielinen, ja aion pysyäkin sellaisena. Realistisesti ja toivorikkaasti.
- Söpöliini;D
tosi nainen kirjoitti:
Pistää vain silmään tuo kirjoitustyylisi. Se kertoo aika paljon ihmisen sivistyksestä. Eikö jo kansakoulussa opetettu että pisteen jälkeen tulee ISO kirjain ja tuo yhdyssanojenkin kirjoitus on sinulla hakusessa:D Palstan MIEHET, siis tosimiehet varmaan odottavat naiseltakin jonkinlaista sivistystä. Ei kai se ole mikään naisen yksinoikeus odottaa että mies on koulutettu ja sivistynyt? Nainen itse voi olla vaikka minkälainen turvonnut pubiruusu:((
- maisteriksi tallinnassa
Söpöliini;D kirjoitti:
Pistää vain silmään tuo kirjoitustyylisi. Se kertoo aika paljon ihmisen sivistyksestä. Eikö jo kansakoulussa opetettu että pisteen jälkeen tulee ISO kirjain ja tuo yhdyssanojenkin kirjoitus on sinulla hakusessa:D Palstan MIEHET, siis tosimiehet varmaan odottavat naiseltakin jonkinlaista sivistystä. Ei kai se ole mikään naisen yksinoikeus odottaa että mies on koulutettu ja sivistynyt? Nainen itse voi olla vaikka minkälainen turvonnut pubiruusu:((
olit varmaan koulussa pilkku ja piste paikallaan mutta todellisuudessa ne ei kuule paljonkaan paina. arkirealiteetti kun astuu kehiin. koitpas nyt päästä tuosta pilkun nussimisesta eroon.
- namisuku
...tuli mieleeni, että jos Kaikki tapaisit, niin yksi kerrallaan vai Yhdessä?...
- HTZA
epähaluttava nainen! :)
No, varasin sinulle Heinäkuun toisen päivän, 2008.
Hoikka, vaalea, pitkätukkainen neito jonka sydän lepattaa perhosena kun sormeni kulkee hänen poskeaan pitkin, punan noustessa poskilleen kun hän huomaa mitä silmäni hivelee.
Tollanen mummo puris rautasesti!
:)- Muuan mies
Tällaiset apukoulun priimusoppilaat viehättävät ehkä yhden yön, ja se siinä sitten.
- HTZA
Muuan mies kirjoitti:
Tällaiset apukoulun priimusoppilaat viehättävät ehkä yhden yön, ja se siinä sitten.
eipä niistä vaimoja tehdäkkään.
- tosi nainen
HTZA kirjoitti:
olenko ollut tyrkyllä jollain tavalla?? en . olen vaan halunnut tavata ja havaita?? kyllä täytyy olla itsetunto alhaalla. olen äiti ja vaimo ollut ja olen edelleenkin arvossa. en ole ollut koskaan tyrkyllä karjamarkkinoilla. kas kun olen nainen. nainen joka ymmärtää muutakin kuin vain miten laumassa kuljetaan. en vaan ole lauma sielu, sopeudun mutta minä valitsen . minulla on luonnon antama valinta oikeus kenet haluan jos haluan.
- jotka olet tehnyt
HTZA kirjoitti:
ymmärrätköhän sinä ollenkaan mistä on kysymys? sinä siis teet vaimoja. minusta tuntuu että sinun koulutuksessa ei edes thai , eesti , venakko kestaäis kuin hetken. just sen mikä olisi lain ja oikeuden mukaan edullista tälle koulutetulle vaimolle.
- Aivan niin
jotka olet tehnyt kirjoitti:
ymmärrätköhän sinä ollenkaan mistä on kysymys? sinä siis teet vaimoja. minusta tuntuu että sinun koulutuksessa ei edes thai , eesti , venakko kestaäis kuin hetken. just sen mikä olisi lain ja oikeuden mukaan edullista tälle koulutetulle vaimolle.
ymmärrämme erinomaisen hyvin...Älähän hikkeenny...
- HTZA
jotka olet tehnyt kirjoitti:
oli kirjoitusvirhe.
Piti olla tehdäkään, yhdellä koolla.
Eikä heistä todellakaan tehdä vaimoja, heistä tulee väkisinkin sellainen, jos vaan miehellä on vähänkään järkeä.
Sitten on toisenlaisia neitoja. Leikkikaluja tai sitten itsenäisiä, vahvoja kaljakavereita. - Kuka hullu nyt vaimoksi
HTZA kirjoitti:
oli kirjoitusvirhe.
Piti olla tehdäkään, yhdellä koolla.
Eikä heistä todellakaan tehdä vaimoja, heistä tulee väkisinkin sellainen, jos vaan miehellä on vähänkään järkeä.
Sitten on toisenlaisia neitoja. Leikkikaluja tai sitten itsenäisiä, vahvoja kaljakavereita.haluaisi, siivoamaan, kokkaamaan, passaamaan jne.Vaimon osa ei ole mikään arvo.
Kertakaikkiaan ppi olla vain pikkuhuvitus silloin tällöin.Heh. - HTZA
Kuka hullu nyt vaimoksi kirjoitti:
haluaisi, siivoamaan, kokkaamaan, passaamaan jne.Vaimon osa ei ole mikään arvo.
Kertakaikkiaan ppi olla vain pikkuhuvitus silloin tällöin.Heh.vaikka ei sinulla, ehkä, olekaan väräjävää perhosta sydämen kohdalla niin olet ehkä mukavan kovis kaljakaveri, se joka aina jätetään pöytään viimeksi.
Lyhyttukkainen brunetti. - Hyvä äiti ja vaimo
tosi nainen kirjoitti:
olenko ollut tyrkyllä jollain tavalla?? en . olen vaan halunnut tavata ja havaita?? kyllä täytyy olla itsetunto alhaalla. olen äiti ja vaimo ollut ja olen edelleenkin arvossa. en ole ollut koskaan tyrkyllä karjamarkkinoilla. kas kun olen nainen. nainen joka ymmärtää muutakin kuin vain miten laumassa kuljetaan. en vaan ole lauma sielu, sopeudun mutta minä valitsen . minulla on luonnon antama valinta oikeus kenet haluan jos haluan.
OOt sie pant jo lapseis nukkuun?
Mitä siu mieheis sannoo ku sie tuut nettiin miehii hakemaa?
Kyl myö uskotaa et sie oot rouvashenkilö. A huolehi sie itestäis, oha siul oikeus tehä mitä sie ite tykkäät, niiku sie sanoit, oikeus valita kenet sie halluut.
Mie vaan ihmettelen miks siu pittää ennää valita, ku sie oot jo valintais tehnyt, siis sen ukkois.Miust se ol se luonnon antama valintaoikeus, vai mitä sie viel oikee halluut?? - Hyvä äiti ja vaimo
tosi nainen kirjoitti:
OOt sie pant jo lapseis nukkuun?
Mitä siu mieheis sannoo ku sie tuut nettiin miehii hakemaa?
Kyl myö uskotaa et sie oot rouvashenkilö. A huolehi sie itestäis, oha siul oikeus tehä mitä sie ite tykkäät, niiku sie sanoit, oikeus valita kenet sie halluut.
Mie vaan ihmettelen miks siu pittää ennää valita, ku sie oot jo valintais tehnyt, siis sen ukkois.Miust se ol se luonnon antama valintaoikeus, vai mitä sie viel oikee halluut?? - Muuan mies
HTZA kirjoitti:
vaikka ei sinulla, ehkä, olekaan väräjävää perhosta sydämen kohdalla niin olet ehkä mukavan kovis kaljakaveri, se joka aina jätetään pöytään viimeksi.
Lyhyttukkainen brunetti.Tästä älköön kukaan loukkaantuko, tämähän on vain virtuaalileikkiä, ei siis totta.
Minulle muodostui sellainen käsitys, että tapauksella on mustaksi värjätyt permanentin polttamat hiukset, joissa hieman juurikasvua jo näkyy.
Silmäripset hieman kökkäreiset, mustalla ripsivärillä maalatut.
Vaatteet Seppälästä, kengät korkkarit, tosin viimevuoden mallia, ja tekoturkki kaiken päällä.
- tosi nainen
ei voi millään hyväksyä asioita joita kerroin ironiassani. olen kuitenkin ihan kaunis nainen ja ikäiseni. kaljalla en istu että ei voi jättää. miten voi jättää jos ei ole tavannutkaan.?? tuskin tapahtuukaan, tuskin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151