Miten on järjestetty Malagassa kodittomille turvapaikkoja yöpymiseen? Onko paikallisilla seurakunnilla/yms. hyvän tahdon järjestöillä olemassa ohjelmia kodittomien auttamiseksi?
Jos jollakin kokemusta, laittakaahan hyvät mestavinkit tänne :)
Malaga, kodittomana
6
1471
Vastaukset
- luehan.
ne ei hei varmaan ole tarkoitettu matkailijoille, jotka ei vaan halua maksaa
hostellia/hotellia...luulisin!
jos olet koditon ja seurakunnan avun tarpeessa, et varmaankaan olisi suunnittelemassa reissua espanjaan...
jotain rajaa, jooko!!- teltta mukaan
malagassa oli siinä jossain rannalla semmoinen aallonmurtaja jonka vieressä rantahiekalla oli kodittomien? leiripaikka asuivat teltoissa ja vanhoissa pakastearkuissa että sinne eiköhän löydy vapaita telttapaikkoja
- vinkkejä kaivataan
teltta mukaan kirjoitti:
malagassa oli siinä jossain rannalla semmoinen aallonmurtaja jonka vieressä rantahiekalla oli kodittomien? leiripaikka asuivat teltoissa ja vanhoissa pakastearkuissa että sinne eiköhän löydy vapaita telttapaikkoja
mulla ole otta matkaan, mutta tuolla romiksella on pakastearkkuja useampiakin. Otan yhden messiin, ja ei kun kohti Helsinki-Vantaata!
- .......
vinkkejä kaivataan kirjoitti:
mulla ole otta matkaan, mutta tuolla romiksella on pakastearkkuja useampiakin. Otan yhden messiin, ja ei kun kohti Helsinki-Vantaata!
Taas näkee missä maassa ollaan.
Vieraanvaraisia, ennakkoluulottomia suomalaisia.. - Onko jotain
....... kirjoitti:
Taas näkee missä maassa ollaan.
Vieraanvaraisia, ennakkoluulottomia suomalaisia..sanottavaa itse asiasta?
- se kirjoittelee
Onko jotain kirjoitti:
sanottavaa itse asiasta?
Äh, alkuperäinen viestihän oli provo, espanjansuomalaisille tarkoitettu ja joku tiukkis meni heti siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319