Kannattaako kieltely, kun esim. Turku kielsi ilotulituksen kaupungin keskustassa? Taas kerran lähdettiin kieltelemään sellaista, mitä ei poliisi pysty valvomaan. Mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa, kun kielletään ilotulitukset, kännykkäpuhelut liikkuvassa autossa, alusvaatemainokset, ständit jne. Kukaan ei valvo sääntöjen noudattamista, ei edes yritä. Jo pienestä pitäen nyt opitaan, ettei lakia ja sääntöjä ole tehty noudatettavaksi, vaan ainoastaan toisten samanhenkisten nutturapäämummojen äänien kalastamiseksi edustajaeukkojen äänireppuun.
Ilotulituskielto
Kerta kiellon päälle
3
667
Vastaukset
- äaösldkfjgh
minä teen ainakin kaikkea mitä lain mukaan ei saisi tehdä elämä olisi muuten liian tylsää ja jos raketit killetään niin minä rupean ainakin tekemään omia raketteja ja myyn niitä kavereille ja saan paljon rahaa niin ja siitä kännykkä jutusta vielä minusta on aivan normaalia höpöttää kännykkäänsä vaikka bussissa ja minä en nimeäni tuohon vitun adressiin kirjoita
- matkaa
sinne kalterien taakse.
- nutturapää
Kuinka paljon tuli vammoja ja tulipaloja tämän hullutuksen takia.Hyvä Norja kielto vuonna 2009
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294