Krafiikkavirheitä ollu jo jonkun aikaa.esim Bäfä2.ssa ollu.Ilmestyy ylimääräisiä väri palkkeja tai viivoja.No Nyt olen pelannut cod4.ta ja siihen on nyt sitten palkkien lisäksi tullut välillä kuvan välkkymistä.Varsinkin kun kone ollu kauan päällä.Pelaamisesta vaan ei tule mitään.Eikä siinä vielä kaikki.Eilen tuli taas uusi ongelma!Peliin tulee jumiutumista,lagaa.Kuva vaan jää hetkeksi paikalleen ja kun seuraavaksi jatkuu,olen jo varmaan ammuttu pelissä.Lämmöt on ihan normit näyttiksessä ja prossussa.Prossu on 4000 ja Gf 7900gt.
Missä vika2
4
366
Vastaukset
Näytönohjain luultavasti sökö.Toivottavasti takuuta jäljellä muuten kirpaisee omassa lompsassa.
Atitoolilla virheet luultavasti näkyy myös.Coren kellotaajuutta nostamalla myös ehjässä kortissa tuo Atitoolin 3D kuva pysähtyy.Tietysti kortti voi toimia jonkin aikaa jos coren kellotaajuutta laskee esim. Atitoolilla.Uuden kortin osto kuitenkin luultavasti edessä.
http://www.techpowerup.com/atitool/- Jättipoika
Uusi kortti on ostettava. Mull on ollu precisely sama vika. Ei auta vinkua tai kokelilla Atiootilla. Se on grafiikka-kortti ja sillä siisti. Jos et usko niin oota joku viikko niin näet.
- AL-
Jos pölyjen tarkka poistaminen ei auta niin tuo voi johtua joko siitä että kortti lämpenee liikaa, tai sitten se on jo kertaalleen lämmennyt aivan liikaa ja siinä tapauksessa pitänee toivoa, että takuu on voimassa. Itsellä gf 7950gt alkoi oireilla samalla tavalla, kun kerroin kauppiaalle mikä on vikana asia oli sillä selvä, ilmeisesti 7900-7950 sarjoissa tuota samaa vikaa on sitten ilmennyt enemmänkin.
- paikkansa
itsellä 7900gs alkoi myös tehdä samaa ja takuu tietty ohi jo, ei auta kuin uus korttii kehiin jos meinaan pelata, 2d toimii vielä joten ei kiirusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358