Näin se yö meni, minä nukuin toivottavasti muutkin:)
Kysyn vielä tältäkin palstalta, kun tuo toinen näkyy olevan hiljsempi niin mikä on tämä mikä kypärä?Kylmäkypärä /hattu...
Katoin netistä kuvan kyllä...
Mutta mihin se toiminta perustuu? Ja toimiiko se? Eli lähteekö ne hiukset kaikesta huolimatta?
Tänään pitäs lääkärin soittaa, että pitääkö huomenna sinne leikkuriin. Saisi ilmoittaa hyvissä ajoin, kun matka on pitkä....
Huomenta kaikille!:)
16
792
Vastaukset
- Ira¤
joillakin on jonkin verran auttanut,ettei kaikki hiukset lähdä,toisilla lähtee hatusta huolimatta.Jotku ihmiset eivät uskalla käyttää
hattua senvuoksi,ettei ehkä silloin aivojen verenkiertoon pääse sytot täysillä vaikuttamaan.
Kannattaa jutella,ja kysellä vielä hoitohenkilö
kunnan kanssa. - syöpäpalsta pysyy
hiljaisena jos te kaikki kirjoitatte vain täällä.
suuri osa porukkaa siirtynyt tänne.; - mumsku
on taas minun ukkokullana vuoro sairastaa.Hän oli aamulla terv.keskuksessa.Ottivat verikokeet,sitten iltapäivällä lääkäri soitti,että heti sairaalaan.Tulehdusarvot oli yli 200.Tulimme just tyttären kanssa kotiin,mies jäi sinne lisä kokeisiin ja tutkimukseiin,soitan illemmalla tietoja.Kovin oli uupunut ja jäi sinne sairaalaan makaamaan.Lääkäri tutkii vielä kun saavat keuhko,pissa ja lisää verikokeiden tuloksia.
Olen minäkin uupunut,aamulla nousin neljältä töihin.
Enpä arvannut mitä oli työpäivän jälkeen edessä.Itkuhan tuli,ei voi muuta.
No,nyt on ukkokulta hoidossa,huomenna menemme katsomaan.Lohduttaa tässä belgi ja pieni hontelo,isotassuinen,lyhytkarvainen pentu.He ovat kuin aasi ihaa ja nalle puh!Hyvää illan jatkoa teille,olisipa kaikilla asiat jo paremmin.- Zom
...Olipa tosi kurja alku tälle vuodelle! Toivottavasti syy saadaan pian selville ja hoito puree. Taitaa olla tosi pahoja infektioita liikkeellä, kun niin moni palstalainenkin sairastaa. Syöpähoitojen seurauksena on toki vastustuskykykin heikentynyt. Kaikille toivon parempaa vointia!
Mumsku, miten työpaikalla muuten meni, jaksoitko hyvin? Monenko tunnin työpäivä sinulla on? Koirulien tassuterapia on nyt varmaan tarpeen. Voimahalit! - Ira¤
onpa ikävä juttu,tuntuu pöpjäjä olevan kovasti
liikkeellä jokapuolella.Antibiootit onneksi aika pian purevat,paranemisia miehellesi muistan kaikkia
iltarukouksessani.Kirjoittele kuulumisia.Lämpöiset ajatukset teille lähetän. - mumsku
Ira¤ kirjoitti:
liikkeellä jokapuolella.Antibiootit onneksi aika pian purevat,paranemisia miehellesi muistan kaikkia
iltarukouksessani.Kirjoittele kuulumisia.Lämpöiset ajatukset teille lähetän.Ukkokulta on siirretty sisätautiosastolle ja on antibiootti tiputuksessa.Syytä ei ole saatu vielä selville,keuhkokuume tai keuhkotulehdus on pois suljettu.Epäillään munuaistulehdusta,varmuutta ,ehkä huomenna selviää.Soitin ensin sairaanhoitajalle,sitten puhuin hetken väsyneen ukkokullan kanssa.Huomenna menemme katsomaan.En tiedä miten jaksan huomenna työn,ehkä on parempi ottaa heti yhteys työterveyslääkäriin,että näin kävi,itkettää taas.Tämä aamu meni töissä hyvin,olin vain 4,5tunnin päivän.En saa vielä palkkaa,työkokeilusta saan kuntoutusrahan.Ettei tarvinnut stressata,mutta ihan mukavalta tuntui tyäönteko ja työkaverit otti sydämellisesti vastaan.
Ei enepää minun murheita,Zom ja kaikki muut,teillä kaikilla on kestämistä ihan tarpeeksi.Ukkokullalle terveiset! - mumsku
Ira¤ kirjoitti:
iltarukouksessani.Kirjoittele kuulumisia.Lämpöiset ajatukset teille lähetän.postia sinulle.
- tässä ja nyt
sinnepäin. kyllä meitä koetellaan. :(
- Ira¤
mumsku kirjoitti:
postia sinulle.
ihana luppakorva:)
- Ira¤
tässä ja nyt kirjoitti:
sinnepäin. kyllä meitä koetellaan. :(
voit jo paremmin,lepäile ja hemmottele itseäsi:)
- mumsku
Ira¤ kirjoitti:
voit jo paremmin,lepäile ja hemmottele itseäsi:)
teille,sanointuossa tyttärelleni,että äsken uhosin,että lopettelen palstalle kirjoittelun.Siitäpä sain,heti tuli pahaa elämäämme.Tytär ja kisu tulivat tänne mamman ja belgin luo yökylään.Ja sehän on pelko,ettei olisi ukkokullalla mitään syövän uusiutumista.Eikös se niin ole,että pahimmankin tulehduksen voi parantaa antibiooteilla?Olen taas sellainen itkuliisa,jotenkin taas romahti kaikki.Näyttää olevan,että lähes kaikilla meillä palstalla on nyt jotain ikävää,sanon taas,että eikö ne meidän syövät riitä.Ira,on se ihana,luppakorva.Ja aikalailla eriluontoinen,kuin belgi.Ensi kertaa,kun näki minutkin,alkoi nuolla naamaa.Eikä näyki,niin kuin belgi teki pentuna.Belgihän on lampaiden paimentaja,ja ohjailee niitä näykkimällä.Olenkin sanonut,että opiskelen uuden ammatin,koirien hoitaja.Tytär keittelee vieläkaffeet,käyn ulkona belgin kanssa,sitten nautin tyttäreni seurasta koko yön.Aamulla soitamme sairaalaan.Hyvää illan jatkoa kaikille,miten pärjäisin ilman teitä!
- Ira¤
mumsku kirjoitti:
teille,sanointuossa tyttärelleni,että äsken uhosin,että lopettelen palstalle kirjoittelun.Siitäpä sain,heti tuli pahaa elämäämme.Tytär ja kisu tulivat tänne mamman ja belgin luo yökylään.Ja sehän on pelko,ettei olisi ukkokullalla mitään syövän uusiutumista.Eikös se niin ole,että pahimmankin tulehduksen voi parantaa antibiooteilla?Olen taas sellainen itkuliisa,jotenkin taas romahti kaikki.Näyttää olevan,että lähes kaikilla meillä palstalla on nyt jotain ikävää,sanon taas,että eikö ne meidän syövät riitä.Ira,on se ihana,luppakorva.Ja aikalailla eriluontoinen,kuin belgi.Ensi kertaa,kun näki minutkin,alkoi nuolla naamaa.Eikä näyki,niin kuin belgi teki pentuna.Belgihän on lampaiden paimentaja,ja ohjailee niitä näykkimällä.Olenkin sanonut,että opiskelen uuden ammatin,koirien hoitaja.Tytär keittelee vieläkaffeet,käyn ulkona belgin kanssa,sitten nautin tyttäreni seurasta koko yön.Aamulla soitamme sairaalaan.Hyvää illan jatkoa kaikille,miten pärjäisin ilman teitä!
että tyttäresi tuli yökylään,ei yksin varmasti halua ollakkaan.Toivotaan kaikki,ettei se olisi sitä itseään.Ihme,että niin moni on ollut kipeänä joulun-uuden vuoden aikoihin.Mukavaa illan jatkoa teillekkin,kirjoittele aamulla.
- mumsku
Ira¤ kirjoitti:
että tyttäresi tuli yökylään,ei yksin varmasti halua ollakkaan.Toivotaan kaikki,ettei se olisi sitä itseään.Ihme,että niin moni on ollut kipeänä joulun-uuden vuoden aikoihin.Mukavaa illan jatkoa teillekkin,kirjoittele aamulla.
Sinä olet minun ja tämän nuoren tyttäreni mielestä viisas ja lääketiedettäkin ymmärtävä.Sano nyt meille,voidaanko kaikki,ihan kaikki tulehdus sairaudet parantaa antibiooteilla?Sairaanhoitaja sanoi,että virtsakoe otettiin toistamiseen,koska edellisessä oli ehkä jotain epäilyttävää.Olisiko suolistosyöpään annettu sädehoito jotenkin voinut vaurioittaa munuaisia? Tässä pelkäämme,että jos muuta syytä tulehdusarvojen nousuun ei löydetä,se on sitten taas syöpää.Mutta jos on,vakka munuaistulehdus,voidaanko se parantaa antibiooteilla?Täällä äiti ja tytär ei saa unta.Ja belgi valvoo myötätunnosta..(huomasin,että olet linjalla)
- Elisama
mumsku kirjoitti:
Sinä olet minun ja tämän nuoren tyttäreni mielestä viisas ja lääketiedettäkin ymmärtävä.Sano nyt meille,voidaanko kaikki,ihan kaikki tulehdus sairaudet parantaa antibiooteilla?Sairaanhoitaja sanoi,että virtsakoe otettiin toistamiseen,koska edellisessä oli ehkä jotain epäilyttävää.Olisiko suolistosyöpään annettu sädehoito jotenkin voinut vaurioittaa munuaisia? Tässä pelkäämme,että jos muuta syytä tulehdusarvojen nousuun ei löydetä,se on sitten taas syöpää.Mutta jos on,vakka munuaistulehdus,voidaanko se parantaa antibiooteilla?Täällä äiti ja tytär ei saa unta.Ja belgi valvoo myötätunnosta..(huomasin,että olet linjalla)
Nyt narraat, en minä viisas ole;)) No lääketieteestä tiedän ihan vähän ehkä.
Ei kaikkia tulehdussairauksia voi parantaa nykyään tunnetuilla antibiooteilla.
Tuskin vain sädehoito on vaurioittanut munuaisia. Mahdollisuus on todella pieni.
Munuaistulehdus voidaan parantaa antibiooteilla.
No joko äiti ja tytär saa unen niin pääsee tervukin nukkumaan.
Olin välillä poissa kun en saanut viestejäni läpi. - Elisama
Elisama kirjoitti:
Nyt narraat, en minä viisas ole;)) No lääketieteestä tiedän ihan vähän ehkä.
Ei kaikkia tulehdussairauksia voi parantaa nykyään tunnetuilla antibiooteilla.
Tuskin vain sädehoito on vaurioittanut munuaisia. Mahdollisuus on todella pieni.
Munuaistulehdus voidaan parantaa antibiooteilla.
No joko äiti ja tytär saa unen niin pääsee tervukin nukkumaan.
Olin välillä poissa kun en saanut viestejäni läpi.Piti laittaa "yleensä munuaistulehdus voidaan parantaa antibiooteilla".
Tulos riippuu siitä mikä on aiheuttaja. Ei siis aina voida parantaa antibiooteilla. - Elisama
mumsku kirjoitti:
Ukkokulta on siirretty sisätautiosastolle ja on antibiootti tiputuksessa.Syytä ei ole saatu vielä selville,keuhkokuume tai keuhkotulehdus on pois suljettu.Epäillään munuaistulehdusta,varmuutta ,ehkä huomenna selviää.Soitin ensin sairaanhoitajalle,sitten puhuin hetken väsyneen ukkokullan kanssa.Huomenna menemme katsomaan.En tiedä miten jaksan huomenna työn,ehkä on parempi ottaa heti yhteys työterveyslääkäriin,että näin kävi,itkettää taas.Tämä aamu meni töissä hyvin,olin vain 4,5tunnin päivän.En saa vielä palkkaa,työkokeilusta saan kuntoutusrahan.Ettei tarvinnut stressata,mutta ihan mukavalta tuntui tyäönteko ja työkaverit otti sydämellisesti vastaan.
Ei enepää minun murheita,Zom ja kaikki muut,teillä kaikilla on kestämistä ihan tarpeeksi.Ukkokullalle terveiset!Jaaha, se on sitten tuollainen tilanne. No voi harmin paikka.
Noista tiedoista pääättelisin ettei ainakaan syövän uusimisesta ole kyse. Hämmästyisin jos olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768