pienet pöydät ja tuolit

????

mistä löytyis pienten lasten pöytäryhmiä, esim. pöytä ja pari tuolia, lastenhuoneeseen. Ikeasta katsoin mutta olivat sellasia että pitää melkein itse maalata, ja hobbyhallissa oli prinsessa/nallepuh pöytiä mutta aivan liian kalliita. Löytyykö jostain muualta???

5

1264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :).

Katsoppa uudelleen sieltä ikeasta, heillä on 7 lastepöytää tuoleineen, joista ainoastaan yksi pitää joko maalata tai petsata, joten valinnanvaraa heillä on:)

• ostin...

kodin ykkösestä. Pyöreä koivupöytä ja samanlaiset tuolit, selkänojilla tai ilman. Eikä ole kalliit alle 50 e pöytä ja 3 tuolia.

• itse ostin

pyöreän pöydän ja muutaman jakkaran. Ovat siistit ja helppo koota. ja hinta oli ihan mitätön kun olivat vielä tarjouksessa.

• tykky

Hei,
      Niemen tehtailla on kivoja lasten kalusteita. Pääasiassa toimittavat päiväkoteihin jms, mutta ota selvää jos löytyisi jälleenmyyjiä yksityisille. Erittäin kestäviä ja hyvin tehtyjä kalusteita. Omamme löysimme pienestä huonekaluliikkeestä, joka ei kuulu mihinkään isoon ketjuun.

• kaikkea ihanaa

Olen jo parikymmentä vuotta sitten ostanut aivan ihastuttavan lasten pienet pöydät ja tuolit (ruusu kuviointi).
      Samaan sarjaan ostin myös muitakin kalusteita.
      Sittemmin olen samasta liikkestä hankkinut pari sänkyä lapselle. Vankilamyymälässä on hinta laatu kohdillaan. Tavarat on hyvä laatuisia, eikä mitään lastulövy hökötyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe