milloin olette huomanneet ensimmäiset raskausoireet ja mitä ne ovat olleet? tuleeko välttämättä minkäänlaisia oireita?
itselläni jäi joulukuusta menkat kokonaan välistä 20päivän paikkeilla alanneet normaalisti. en ole tehnyt vielä testiä kun minulla on ollu heitteleviä kuukautisia ennenkin ei tee mieli pettyä taas kerran.
rinnat ovat aristaneet kovasti jo 2,5viikkoa ja pahaolo vähän väliä ja ruokaa tarvis olla vähän väliä syömässä ettei tulis pahaa oloa. nukuminen on lisääntynyt 4tuntia per vuorokaus että koko päivä on melkein yhtä nukkumista vaan ollut.
karkit eivät enään maistu niin kuin ennen ja uutena vuotena PITI ryypätä mutta viina ei oikein maistunut kun tuli paha olo heti kun vähän yritti juoda jotain.
raskaus oireitako??
6
666
Vastaukset
- neuvo ;)
teepä nyt vaan se testi, vaikka pettymystä pelkäät.. Sillä saat varmuuden ja voit jatkaa elämää suuntaan tai toiseen :)
pari viimeistä viikkoa olen paleltunut vähän väliä
että jätkä kaverilla on ollut tekemistä että on saanut minut pysynään lämpimänä.
testi on edelleenkin ostamatta pettymyksen pelon takia ainakin viikon verran.
onko teillä jotka olette raskaana tai ollut raskaana niin ollut vastaavia oireita?
vastauksia pyydän!tein äsken testin kun kaverilla oli kotona yksi käyttämätön testi ja testi näytti kahta viivaa oli se pitkä aika se 10min odottaa varmuutta.
=)- Piiaaxxxxx
Mulla on oireita ollu ett maha on ollu vähä arka.. menkoi ei tullu joulukuussa.. rinnat arat.. mutt raskaus mahollisuus tosi pien.. testiä hakemaa vai?
- jepppppppp
lisäksi maha pitänyt outoa ääntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047