Tuntuu kuin olisin parantunut!;)
sain koko vartalo potretin ja keuhkokuvien tuloksen, JA ETÄPESÄKKEITÄ EI OLE LÖYTYNYT!!!!
Hain täytekakun, kyllä niin pelkäsin että vihollinen olisi päässyt leviämään.
Mutta ensi viikolla leikataan patti pois ja kahtellaan miten se onnistuu...
Kiitokset korkeimmalle. Ja kiitos teille kaikille kun jaksatte mun kirjuutuksia!!!
JIPIIIIIII:)
10
520
Vastaukset
- mumsku
sinulle,pikkuhöpäkkä,onnea oikein sylin täydeltä!Jotain hyvääkin tänne tämän vuoden alkuun! Olen lukenut kirjoituksiasi,sinä olet sellainen piristysruiske täällä palstalla.Niin positiivinen aina.
- nuuskamuikkunen`
Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.
- Elisama
Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole. - Elisama
nuuskamuikkunen` kirjoitti:
Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.
Pikonlinnasta on syöpäpuoli Päätalolla nykyään.
- mumsku
Elisama kirjoitti:
Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole.Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.
- Ira¤
mumsku kirjoitti:
Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.
miehesi puolesta rukoilla.
- Elisama
Hienoa kun on hyviä uutisia. Kiitos Jumalalle.
Jaa että mikä tässä on sinun kirjoituksia jaksaessa, ei mitään heikkoa, senkun annat tulla vaan. - tässä ja nyt
Kannattaakin juhlia! :)
- Ira¤
asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.
- marliisi54
Ira¤ kirjoitti:
asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.
hyviä viestejä on aina mukava lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748