kissoja nuin väärin kohellaan?
jos kissa sairastuu, se lopetetaan ja hankitaan uusi,teetetään nartuilla pentuja vaikka kissojen tarjonta jo nyt ylittää ottajat.
ja mikä ihme tekee kissasta tai monesti myös koirasta niin arvottoman etteisitä voi lääkärille viiä vaa annetaan vaa kärsiä ja hankitaan lapselle leluksi??
vastuu eläimestä on kuitenkin AINA aikuisella ja silti hommataan lapselle kissa josta se ei voi huolehtia ja nappi ottaan ku alakaa kyllästyttään?
vaikka kissa joutuis yksin olemaan, ilman kaveria ja mitään virikkeitä, ihmiset sanoo, iha sama kissalle vaikka sillä ois minkälainen elämä, se kuitenki välttää mulle...
eikö kissanpennut pitäs madottaa, rokottaa, siruttaa ja käyttää eläinlääkärin tarkastuksella rotuun tai sen puutteeseen katsomatta, ennen luovutusta, ja maksuksi ainakin se 100e nii ois ehkä hyvä koti tiedossa...
tai sitte vaa surutta lopettaa (ainaki nartut) heti luovutus iässä, ei ainakaa kukaa älypää keksi pennuttaa kissaansa jos kaikki on uroksia, eikä kukaan es tiiä (ku itekki sain vasta tietää) että narttukissan kiimat on hengenvaarallisia kissalle jos se ei tuu raskaaksi..
vai mitä ootte muut mieltä?
miksi ihmeessä
Onnenkäpälä
1
249
Vastaukset
Niin paljon vääryyttä saavat monet muutkin lemmikit osakseen, eikä ihmisillä näytä olevan vähääkään inhimillisyyttä. Raha ratkaisee usein ja siinä vain etsitään helpompi tie päästä vastuusta eroon. Ei kissa itsekseen terveydestään huolehdi. Ihmisen hoidettavia nuo asiat ovat:
http://www.kotikissa.org/leikkaus.html
Joillain on vastuuntuotoa ja toisilla taas ei. Vaikka on laki vanha voimassa sitä ei välttämättä valvota tai noudateta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471