Britney on kirjattu sisään "special needs" potilaana; joka tarkoittaa että potilas on joko halunnut tehdä/yrittänyt itsemurhaa tai ottanut yliannostuksen.
Viimeisimmän tiedon mukaan Britneyn verestä EI löytynyt alkoholia eikä huumeita.
Britney oli esim.huutanut matkalla sairaalaan: "tapan itseni mieluummin kuin annan lapseni pois..."
http://www.usmagazine.com/britney_spears_designated_a_special_needs_patient_on_72hour_lockdown
Britneylle voimia!
Britney tarkkailussa 72 tuntia.
sairaalassa.
2
225
Vastaukset
- minimi.
... tuo 72 tuntia. Pidemmäksikin voisi venyä jos terveydellinen tila sen vaatii...
- sarzeij
toivottavasti hän ei nyt olisi vetänyt mitään aineita tai alkoholia, mutta vintti häneltä on lopullisesti tainnut seota tuon huoltajuus jutun kanssa. toivotaan että tyttö älyää hakea ammatti apua ja olisi myös itse halukas auttamaan itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184