Yksi lähisukulaiseni sairastaa 2-suuntaista mielialahäiriötä, ja olen samaa mieltä kuin julkisuudessa olleet lääkärit, että Britneyllä on joko se, tai sitten ihan skitsofrenia.
Hän on sairas, mutta koska amerikkalaiset lääkärit pelkäävät rikkaiden ja kuuluisien syytteitä, häntä ei kukaan uskalla pistää pakkohoitoon, minne hän kuuluisi.
Pahoin pelkään, ettei Britney voi mitenkään pelastua. Ehkä sitten, jos hän lakkaisi olemasta julkkis, mutta sitä tuskin tapahtuu. :(
Britney on SAIRAS
2
298
Vastaukset
- semmosta...
että Britney on ollut julkisuudessa jo ties mitenkä pitkään ja vasta tässä vaiheessa tällaista on joku alkanut heittelemään?!
Tuollainen ois varmasti paljastunut aikoja sitten!
Ei tuollaista rumbaa ole tehty ihmismielen kestettäväksi! Kyllä siinä sekoo moni ja tämä äitys on varmasti vaan pahentanut tilannetta. Myös huumeet, mutta mikähän on mahtanut ajaa käyttämään niitä?
Britney ei ole "päässyt "kasvamaan aikuiseksi normaalissa ympäristössä.
Ei pitäis maalailla piruja seinälle, mutta pelkäänpä, että Britneyn elämälle käy, kuten kävi Prinsessa Dianalle.
Niin kauan, kun hänen "markkina-arvonsa" on sitä, mitä se on aina ollut, paparatzit tulee häntä vainoamaan ja jossain vaiheessa homma tulee tapahtumaan jotain totaalisen katastrofaalista...ellei sitten jo ole?
Ei tuota oo kovin vaikea ennustaa!- Tässä miettimistä.
Niin luulisi Britneykin ajattelevan: "Tämä saa jo riittää. Hyvästi Hollywood, sukujuuret landella kutsuu" tapaista juttua.
Loppujen lopuksi se on ihan ite hänestä kiinni. Jos hän ottaa tuosta oppia, niin kuka tahansa lähtisi pois tuolta melskeestä.
Kaikki muut järkevät elokuvantekijät, laulajat lähtevät muualle tekemään projekteja, koska Hollywoodin puolella ei saisi sitten millään olla rauhassa. Samoin myös kokemus kasvaa siitä.
Joku ehdotti visiittiä Suomeen. Noo kyllä täälläkin riittää fanaatikkoja. Kuten kävi ilmi Snoop Doggin ja Diddyn keikoilla. Aatelkaa, jos Britneyn saadaan tänne.
Ei hän saisi täälläkään olla rauhassa paparazzeilta tai edes FANEILTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244